Aprilgutt04 +Desembergutt2010 Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Heisann Hva er "for ofte" å få kynnere? Vet det er bra å ha,men synes det er litt ofte liksom i forhold til forrige svangerskap for 6 år siden. Er i uke 23, hva med dere andre?
Dette er lykken på jord! Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Dette lurer jeg også på! Er 16 uker på vei (i morgen) og har kynnere hver gang jeg er aktiv. Og de holder på en stund og ut hele dagen og ut neste dag. Jepp, mens jeg skriver nå til og med. Lurer på om det er normalt å ha mer kynnere i andre svangerskap?
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 jeg føler jeg får de om jeg stresser, eller reiser meg etter og ha ligget ei stunn. Har perioder hvor jeg føler de kommer ofte, men så lenge de ikke er vonde eller skikkelig ubehagelig så stresser jeg ikke med de. Men er du bekymret så kan du ringe lege/føden og snakke med de
..snøklokke.. Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Skal visstnok være slik at mange flergangsgravide har flere kynnere for hvert sv skap, og gjerne mer plager generelt sett. Plager i tidligere sv skap tenderer å bli sterkere i påølgende sv skap.. Kynnere er vel ikke farlig så lenge de ikke er smertefulle, regelmessige eller tiltar i styrke.. Jeg har i dette mitt 3 sv skap flere kynnere enn tidligere ganger, kjente de første allerede i uke 13. Nå er jeg 21 uker og har daglig kynnere. De er noe sterkere nå enn for noen uker siden, så jeg regner med at de kjennes godt når jeg nærmer meg slutten. Ved fysisk anstrengelse så får jeg mer av dem, også når jeg er stresset. Rett før jeg gikk på ferie så var det mye hyppigere enn nå midt i lang sommererie:)
Aprilgutt04 +Desembergutt2010 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 Takk for svar! Blir jo helt tussete av detta hehe!! Men heldigvis mest kos da selvfølgelig, har en livlig guttebaby som jeg ikke skjønner når tar seg tid til å hvile seg thihi! Leste på "min side" og der leste jeg noe om kynnere da vet dere! Og siden jeg har tenkt på dette de siste dagene tenkte jeg det var greit å spørre dere damer ) Skal også snakke med jordmor når jeg skal dit om noen dager. Ha en super helg !!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 har hatt kynnere hver dag sidfen uke 16 jeg.....ble litt stresset på den tiden pga jeg syns det var veldig tidlig....men har ett barn fra før men han er 12 år så vet ikke hvordan det er med tanke på om man regnes som førstegangs igjen eller hvordan det der er...såmange delte meninger når det er så stort sprang mellom dem...(????) skal ta den biten opp med jm neste gang en gang for alle hihihi;) ang kynnere så er jeg 28 uker på mandag og kynnerene er noe helt annet nå enn uke 16..men dete r vel normalt....nå er de litt ubehagelige og varer litt lengre men ikke vonde......men de er her hver dag.spesielt etter sex,når jeg stresser både fysisk og psykisk......eller løper o.l....gjør ikke så mye av sistnevnte men hender jeg måløpe etter en buss i ny og ne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå