Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Vi har ei skrike på 17 mnd, og hun er sur, sur, sur... Vil ikke sove og vræler! Hun er mye grinete på dagtid og jeg blir snart gal, gal, gal! Jeg kan jo ikke ta henne opp i hytt og gevær heller... Blir fort en uvane... :oP Men fyttikatta hun er sinna.. Så er det tenner.. Hvor lenge skal dem plages med det? Synes hun har holdt på i et par mnd nå, men hvor mye tenner kommer det på en gang da? Hun har hatt tre runder med feber... Sånn endagsfeber, så går det over... Trenger seriøst noen gode råd, for her hjelper ingen ting...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Vi har og ei skrike på 16 mnd, OMG Uvane å ta dem opp ja, det må vi slutte med :/ Her har vi 8 tenner, mangler BARE 12...... Gi meg styrke, hehe
81-Mamma<3<3 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Vi har også mye sove problem. Men jeg sier motsatt. Ta de opp. Kanskje ikke med en gang, men ikke la de gråte på timesvis. Det er jo en grunn til at de gråter. De gjør det jo ikke for å være slemme med mamma og pappa! Kanskje de er i en periode der de trenger ekstra mye kos, nærhet og bekreftelse fra dere.. Men jeg kjenner følelsen,... blir virkelig GAL jeg også. Og aner ikke hva vi skal gjøre!! Vi har slitt veldig veldig mye m søvn. Men det må da gå over en gang.. ?????
FruTB Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Vel - om du har den innstillingen at du ikke kan ta henne opp så er det jo ikke rart at hun forsetter å gråte - hun blir jo fortvilet fordi du ikke hører på henne. Et så lite barn er ikke "sur" uten grunn, hun gråter fordi hun vil noe, og fordi hun ikke har ord til å forklare det for dere. Kanskje vil hun at dere skal sitte sammen med henne til hun sovner? Sitte litt på fanget deres til hun blir mer søvnig? Lese bok, synge sanger eller fortelle eventyr? Vi har aldri latt Bo gråte om kvelden, men tar han opp eller ligger ved siden av ham til han sovner/blir rolig - og dette har resultert i et barn som så og si aldri gråter, fordi han vet at han ikke trenger det - mamma eller pappa kommer første gang jeg roper og hører hva jeg vil uansett = et trygt barn som det er enkelt å legge! Så kanskje du bør tenke litt annerledes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå