~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Så ikke ut som tråden kom ut, så jeg prøver igjen.. Da var tr kommet for denne gang, en dag for sent. Har hatt masse symptomer på graviditet, men var kanskje bare innbilling.. Så det jeg lurer på er: er det noen som har noen tips de har hatt suksess med som klaffet relativt fort? Har hatt lyst på ny baby en god stund nå, men sambo er nettopp blitt klar for å prøve, så jeg er litt utålmodig
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Uff, det var kjipt å høre! Tenkt på deg i dag,om du fikk testet. Lykke til neste pp da:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Hei! Når vi prøvde å få vårs første, så klaffet det på 5 pp, å det var den gangen eg låg veeldig lenge i senga + med rompa opp, så den metoden kommer vi til å gå for nå når vi skal begynne å prøve å nytt Lykke til!!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 begynne å prøve på vårs neste baby, blir vell kansje rettere å skrive
Elviraen Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Hei hei!! Vi er i samme båt, vi har akk blitt enige om å prøve nå, skal ha EL i morgen eller søndag (hvis dette med el midt mellom to mens stemmer) det er jo individuellt når EL kommer, men jag har kjøpt et lass med slike billistrimler, tror det va 27 sånne EL tester å 10 gravid-tester for under 200...... sistkjøpte jeg også EL tester, funken so fjell, klaff på første pp. Så det er tips 1, kjøp El tester å finn ut om du harEl midt mellom to mens!! Vi prøvde forige mnd, men vi var på sommerferie, litt mye sm skjedde, litt mye vin og litt mye trampoline, karuseller og ikke minst vannski og tube, så jeg trodde vel ikke det ko til å gå... er ikke sikker på om det har noe og si, men med alle de støtene å daskene man får når man ligger på magen etter en båt, skal det nok godt gjøres!! Tips 2 er å følge med utfloden, det har jeg aldri gjort før, men nå er jeg oppmerksom, merket at jeg hadde sånn slim her om dagen...trodde jeg IKKE jeg hadde... men ved å følge med så lærer man nye ting om seg selv!! Tips 3 Ta folat/folinsyre eller sånne B-vitamin med folat, de har dem både på apotek og på rema 1000, de tok jeg sist, begynnte tre mnd før vi prøvde... tar de samme nå også! Tips 3, ha sex annenhver dag mellom mensen..... eller altså den uken i mida..... tips 4, ta tran eller spis fisk, eller makrell i tomat på skiva osv.... Tips 5 ligg i senga med pute under rompa en halvtimes tid etter sex.... ellers så er det viktig å leve sunt da, ikke drikke (ikke store mengder i alle fall) det kan gjøre at egget ikke fester seg til livmorveggen... og ikke røyke, mn det tipper eg du ikke gjør!! Lett å si at du ikke skal stresse... hahaha men det vel ingen som stresser med vilje..!? Vi har gutt juni 09, håper nå på en baby i mai 11.... men hvem vet... vi fårr se!!!
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 folat har jeg allerede begynt på du har rett i at jeg ikke røyker, men har snust i over 3 år, så er litt avhengig av det, men er på GOD vei til å slutte helt. er snart kvitt avhengigheten av å ha noe i leppen, bruker å ha tyggis der om det er krise har en jente sept 06, så håper på baby mai/juni 11 nå etter tr har forsvunnet kjører vi igjen med ny runde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå