Gå til innhold

Tochill, husker du meg?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei :)

beklager tregt svar - har skjedd mye i det siste. :)

Men nå har jeg sett på deg :D

Mottoet som jeg fikk opp som passer veldig til deg er at "du skaper ditt eget liv".

Du har gjort noen endringer i livet ditt som snart vil belønne deg.

Enten om det er trening eller kosthold el. lignende, men hvertfall noe som er positivt på en graviditet.

På kjærlighetsfronten har ting begynt å blomstre mer, og du og kjæresten har fått et sterkere bånd nå i det siste.

Jeg får opp at du er veldig "åpen" for det alternativet, og at du får beskjeder via drømmer, følelser og fantasier. :)

Har du prøvd en stund med å bli gravid?

Får opp tallet 6. Men vet ikke hva det betyr :P

Jeg får opp to barn, så tror du vil få det. :)

Jeg får opp at du også står ovenfor et valg, men følg magefølelsen så går alt bra :D

Det er mye positivt rundt graviditet, men får ikke opp eksagt når. ;o

Kan du titte på meg ang graviditet?

Har en rar følelse i kroppen denne mnd :P

født 26.12.1989

Tuusen takk for svar:)

Du har veldig rett i alt du skriver egentlig. Ha akkurat begynt å trene mer, spiser sunnere, osv:)

Kjenner kroppen har hatt godt av det:)

Ja, stemmer igrunn alt sammen:P

Føler meg veldig annerledes denne mnd. Har ikke hatt det sånn her før tror jeg. Har dessuten brukt bidronninggele og wild yam denne mnd, og det har hjulpet en del. Har ikke spottet enda heller, det pleier jeg alltid å gjøre fra 5 dpo. Og nå er jeg 9dpo:)

Så noe er annerledes:) Håper det vil føre til en graviditet:)

På deg, så føler jeg graviditet ganske snart, enten er du det allerede, eller blir det innen 2 mnd vil jeg tro:) Kan legge litt kort på deg senere i kveld, men nå har jeg dem ikke fremme nå. Bare dytt på denne om jeg glemmer:)

Hei:)

Skal legge litt på deg nå:)

Ta ting med en klype salt da;)

Mulig du nylig har tatt et valg i forhold til vennskap eller lignende? Kanskje har du møtt en du ikke har sett på lenge, eller du har avsluttet noe? Får inn at det fortsatt ikke er for sent å forandre mening, tenk deg godt om. Og følg magefølelsen din:)

Får inn at alt er igrunn veldig fint for tiden, men det kan være noe som ser flottere ut en det egentlig er. Noen som begir seg ut for å være noe de ikke er?

Du er kanskje litt naiv iblant? Prøver å se det beste i alle, men så blir du såret pga dette noen ganger?

Husk å tenke før du handler!!

Får deg inn som en litt altmulig kvinne. Du er med på en utfording, og sier ikke neitakk til en fest.

Tror du er et slags midtpunkt i gjengen, og at det ikke blir helt det samme uten deg.

Noen ganger kan det forresten være lurt å tenke på konsekvensene av en handling. Det er greit å være spontan, men sett deg av og til ned og tenk deg om:)

Håper ikke dette ble veldig uklart?:P

Kan noe stemme?

Har du forsøkt ELtester?

Annonse

Hehehe du beskriver meg Ganske godt :)

er naiv ja :P tenker godt om alle og blir skuffa :P

du er flink, det må jeg si :)

får du noe mer inn på graviditet hos meg?

Jeg har en godfølelse denne pp, men er så redd for å bli skuffa..

Tror du bidronningeleen kan ha forskyvi el?

Har prøvd det, men jeg glemmer å teste osv :P blir bare surr.. Hehe

Skal se på deg mer også angående graviditet , men gjør det i morgen :))

Glemte å svare på det jeg skulle:P

Men, Ja, jeg tror du har en god sjanse denne pp. Men har kanskje enda bedre følelse for september. Men er jo ganske nært uansett:)

Godfølelse på deg:) Lykke lykke til:)

Jeg har begynt å spotte nå da. Så klaffet nok ikke for meg denne gangen heller:/ Men ser du noe mer ang graviditet så setter jeg pris på at du skriver det ned:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...