Gå til innhold

Til dere som er i uke 37....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe tegn på at fødselen er nært forestående??? Jeg merker ingenting... har litt kynnere.. men ikke veldig mye egentlig... ikke noe slim eller lignende i trusa heller.. Er det noen av dere som merker mere til modningen enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 37+2 idag, og har ikke kynnere engang :)

Jeg merker at det er myye mer utflod enn tidligere, og har vært plaget med litt stikkninger og mensensmerter, men har ikke hatt noen sammentrekninger i det hele tatt...

Skrevet

Jeg har hatt litt mensmurringer og kjenner gjevnlig nedpress. Kynnere begynte jeg først å kjenne for noen uker siden. De siste dagene har jeg fått kynnere hver gang jeg reiser meg opp, enten det er fra liggende eller sittende. Har ikke noe økt slim, eller lagt merke til at slimproppen har gått.

Om det ikke er så mye, så er jeg glad for å kjenne at kroppen jobber fremover, selv om det enda kan gå en del uker. Det er iallefall noe fremgang. Er bare å smøre seg med tålmodighet og vente i spenning. Som å vente på julaften uten å helt vite når den er. :)

Skrevet

Jeg er 36+2 i dag jeg og, og har MASSE kynnere nå.

De siste dagene har jeg og hatt veldig mye nedpress, stikkinger og mensensmerter.. økt utflod har jeg og merket i det siste!

Men er jo enda 4 uker igjen så prøver å ikke tenke så mye på det ennå;)

VELDIG spennende tid dette her:D

Skrevet

Godt det er flere som meg som ikke har veeldig mye kynnere enda da:)

Synes huske fra forrige svangerskap at jeg hadde oftere og kraftigere kynnere når jeg nærmet meg slutten enn det jeg har nå... Hehe.. mens jeg skriver så kommer det en hærlig kynner;)

Og ja.. økt utflod har jeg.. men det har jeg hatt i noen uker nå, så det ser jeg ikke på som fødselsmodning på den måten..

Hodet har festet seg da.. så det er jo posetivt:)

Og hun har ligget i samme stilling i flere uker nå, så hun er jo klar i allefall:)

Og ja!! Spennende tid!!

jeg venter gjerne på at hun skal gjøre seg god og rund og klar jeg altså.. men det er bare så utrolig vanskelig å tenke på noe annet enn at det snart skal skje!!:o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...