#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 testet posetiv i dag,er vel rundt 4+2dager tror jeg. Termin rundt 15april og dette blir mitt 3 barn forhåpentligvis.
Alvefjeset Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Så flott, Gratulerer! Jeg venter også mitt 3. barn! Termin 4.4 ;o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 så gøy at det er flere enn meg,hva har du fra før da Frostbarn?to jenter? har to gutter her.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Ååså gøy Aurora! Gratulerer så mye ))
Alvefjeset Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Bonus sønn på 13, sønn 6, datter 4! Hvordan er formen? Jeg er av og på kvalm, funker helt fint! Dog endel murring i magen, men hadde dette med de to andre også ;o)
Spira31 Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Så kjekt Aurora! Termin på min bursdag også. Kan anbefale den dagen altså. Hehe;-)
Peispå! Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Grattis! Så den greske synske dama hadde rett??:-))) Hi,hi, for en morsom måte å få et lite forvarsel på! Vet ikke om du noengang så at jeg ga deg en tilbakemld på spåsidene, men spurte for ca 2 uker siden om det kom til å gå bra på tidlig UL, da jeg var dritnervøs etter å hatt en MA i uke 14 i april. du var den eneste som svarte, og du så at det gikk fint- noe det gjorde:-)) Gratulerer så mye nok en gang, vi får kooooose oss her inne fremover!
Tøvsjura Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer så mye! Så artig! Vi har da termin nesten likt Jeg har termin 17.04.11 og dette blir vårt tredje barn så fremt det går bra denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå