Formerly known as Tina Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe rimelig ammetøy? Jeg var på en amerikansk side men der måtte jeg betale helt sykt mye for å få det hit... tøyet kostet 350ca mens sluttprisen var på 900.... På forhånd takk for tips:-)
Gjest Kira06 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Det som også er dumt med å bestille fra utlandet, er at det kommer moms i tillegg hvis varene koster over 200 kr (tror det var summen). Har du tittet i de billige kjedebutikkene her, som HM, Lindex osv? Jeg har brukt massevis av "vanlige" klær mens jeg ammet, men sørget alltid for å ha en singlet under slik at jeg slapp å blotte den slappe magen. Hvis jeg har brukt ammebh, så har jeg bare kjøpt billige på HM.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Sliter selv med å finne rimelig ammetøy... Så foreløpig har jeg brukt ammesingleter fra H&M mye. Jeg bruker dem litt istedenfor BH noen ganger. Kjøpte en str for liten, slik at den strammer greit under brystene, så har jeg vanlige topper over, slik som Kira06. Da slipper folk å se den bleke magen min... Dette fungerer fint nå om sommeren.
mamman til to gutter Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg har ammebher kjøpt på både H&M og Lindex. Noen billige og andre litt dyrere. Akkurat bher syns jeg det er viktig at er gode, hvis ikke føler jeg meg så "slaskete", så de legger jeg gjerne litt penger i hvis det er nødvendig. Andre klær er det ikke nødvendig å betale for å få spesielle ammeklær. Som de andre sier, så er det like greit å bare ha en singlett under en vanlig topp så skjuler man magen med den og med babyen på puppen og den vanlige toppen over øverste del av puppen, så er det ingen som ser noe som helst. Jeg kjøpte meg en ammetopp når jeg ammet førstemann og den var helt håpløs (en fra H&M), det var nesten ikke mulig å få ut noe av puppen for å amme, så hele toppen ble klissvåt av melk og det av puppen jeg klarte å få ut av puppen var det umulig å skjule noe særlig med toppen, så det var fullt innsyn til det...
Formerly known as Tina Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 Jeg har 2 topper fra hm. For meg er de helt greie å gå i men jeg synes de er litt kjedelige:-) Når jeg har hatt andre topper over der igjen føler jeg at det blir litt mye tøy å ha på... Egentlig vil jeg vel aller helst ha noen topper som ikke helt ser ut som ammetopper:-) Skal sjekke ut lindex sine:-)
mamman til to gutter Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Du trenger ikke å ha en ammetopp under den vanlige toppen, det holder med en helt vanlig singlett som er litt tøyelig. Da kan du dra singletten under puppen mens du løfter opp den vanlige toppen du har over, da blir det ikke så mye tøy på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå