Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Prøver å få barn nr 2. Har en sønn fra før. Testet positivt på eggløsnings test i går, ClearBlue digital, et fint smilefjes kom det fram på skjermen, hehe Ble så glad Så partneren min og jeg hadde sengekos to ganger i går og hatt en gang i dag men hadde såpass dårlig tid at jeg ikke fikk ligget så lenge, lå kanskje kun 5 min eller noe og måtte sinnsykt på do etterpå så det jeg lurer på er: Tisset jeg ut all spermen? Kom noe sperm inn i det hele tatt siden jeg ikke lå så lenge? Hvor lang tid bruker spermen opp til livmorhalsen? Vet det er teite spørsmål og at jeg burde vite dette siden jeg har en fra før osv. men man blir straks så usikker når man begynner med babylaging igjen :-P Takker for svar Ha en fin kveld alle sammen!
Gjest Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Dette lurer jeg også på faktisk...noen svar?? dytt dytt!
Morgonfuglen Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Det blir att ein del inni skjeden, sjølv om mykje kjem ut. Sædcellene kan leve i opptil 6 døgn. Dei brukar ca. 12 timar på å svømme opp til eggcella.
mayflower Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg trodde de brukte en halv time-en time opp dit jeg. Hmm. Dette må vi finne ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå