~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Fikk nettopp noe rosa på papiret.. tr på vei??
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Trenger ikke å være det. Lenge til TR (IKKE) skal komme da?
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 i går ventet jeg tr. men var ingen tegn. og i stad fikk jeg rosa flekker på papiret.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Du må nok bare vente å se, vet det er utrolig kjedelig og langtekkelig men det kan jo være begge deler faktisk. Du har ikke lyst til å teste? Jeg hadde brunlig/rosa utflod i de første ukene med lillegutt så det kan være helt vanlig i et svangerskap.
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 testet negativ i går, så har ikke store forhåpninger. får bare vente å se om det kommer noe mer.. syns det er skikkelig rart for jeg har hatt en del symptomer, og jeg pleier ikke ha symptomer før tr. vet bare inni hodet mitt at nå skal jeg ha tr, men det har jeg ikke merket noe til denne gangen.. men tiden vil vise
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Så spennende da! Vent noen dager til også test igjen. Ikke gi opp håpet
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2010 er nok ikke noe håp nå. nå blør jeg skikkelig.. da prøver vi igjen etter tanta har reist
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Hmm... Så dumt:-( Håper det klaffer på neste forsøk
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2010 ja, får håpe det tror min første kom på "først forsøk". hun var ikke planlagt, men hadde sex rundt el med henne, og tror det var eneste gangen jeg hadde sex rundt el. så håpte jo det skulle gå fort denne gangen også, men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå