vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 hei, har nesten flytta inn hit jeg nå... sitter foran dataen all den ledige tid jeg har.... hi hi. spørsmålet mitt er som følger... slimproppenhar, iflg jordmora mi, gått for flere dager siden. men nå idag kom det litt blodig slim. (ikke friskt blod da, mer sånn brunlig, sorry detaljer) hva kan det da være?
kathin<3overtid<3 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 å så spennende:) da er det ikke lenge før:) dette er et tegn på at livmorhalsen har begynt å åpne seg:) det skjedde for meg første gang og da fødte jeg dagen etter. ganski sikkert tegn på at det nærmer seg fikk jeg vita av jordmor på sykehuset da, og det stemte jo. masse lykke til:)
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 åh så bra.... håper inderlig det stemmer her også!!!!!! :-) tusen takk for respons!!!!
kathin<3overtid<3 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 bare hyggelig:) si ifra om det skjer noe:)
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 har noen tak i ny og ne her... men tør ikke helt tro på at det er noe på gang (har latt meg lure før...) så jeg antar at det bare er litt maserier, og ser frem til å komme på kontroll og stripping på føden imorgen!!! når har du termin???
kathin<3overtid<3 Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 da kan det jo hende det er noe på gang hos deg:) håpe, håpe, håpe:) har termin den 12. så kjenner og analyserer alle vondter for tida. Men ser nok ut til at jeg må vente en stund til:( helt stille her:( masse lykke til i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå