Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på grensa til å bli skikkelig matlei, og jeg er bare i uke 7. Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å pendle til og fra kjøkkenet. Uansett hva og hvor mye jeg spiser, så er jeg sulten igjen etter en time eller to. Jeg varierer måltidene og snacksen, men nå er jeg ikke bare lei av maten, men av selve prosessen av å hente fram, lage, spise, rydde inn, skylle. Jeg blir gal snart. Det hjelper jo ikke på at jeg er sykemeldt, og dermed lager alle måltidene selv. Ikke kan jeg la være å spise, for da blir jeg umiddelbart kvalm. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og jeg er 12 uker i morgen. Så fort det har gått en time etter at jeg har spist kommer kvalmen og sulten, underlig kombinasjon!!Håper det gir seg snart, hadde noen få dager "fri" rundt uke 10, men så var det pån igjen...

Skrevet

Huff, hørtes kjent ut... Går å småspiser hele tiden for å holde borte kvalmen... Håper det ikke fortsetter så lenge, for da er jeg veldig redd for hvordan vekten vil se ut til slutt...:P Men regner med kvalmen gir seg om noen uker ,så da må det vell gå bedre.... Er bare 6+noen dager, og har allerede vært kvalm i 3 uker! Men, får heller ta den vekten etterpå, orker ikke å være kvalm 24/7....;)

Skrevet

Beklager å spørre dere matlei, men det høres ut som jeg bør gjøre det samme! Siden søndag har jeg gått rundt med en konstant kvalme.. I går kveld kastet jeg opp desserten vår.. Heldigvis første (og forhåpentligvis siste gang).

Hva slags småtteri og snacks spiser dere? Ritz saltkjeks og Ritz ostekjeks er seriøst på vei ut av huset nå!

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg prøver å spise ting som er litt sunt, og ikke alt for salt, men det begrenser seg jo selv etterhvert. Her går det mye i knekkebrød med ost, nøtter (både saltede og usaltede), gulrøtter, og ellers ganske kjedelige ting som jeg er så utrolig lei av nå. Orker ikke mer brødmat snart. Fantasien har satt grenser, og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe i butikken lenger. Vurderer å fylle kjøleskapet med ulike God Morgen-typer. Har alltid en pose nøtter i veska og kjeks i bilen, men jeg er så fryktelig lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...