Gå til innhold

Drømmer!!

første i magen- Høygravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer nesten hver eneste natt at jeg røyker og drikker alkohol i store mengder for så å huske/bli påminnet av andre at jeg jo er gravid.. utrolig fæle drømmer for jeg drukner jo i skyldfølelse når jeg innser hva jeg har gjort! Da er det godt å våkne opp og vite at jeg ikke har verken røyket en eneste sigarett eller drukket så mye som en slurk øl i hele svangerskapet..! Tro hva drømmene mine betyr?

Men ingen steder er de drømmene andre gravide snakker om, hvor de føder en liten unge og ser utseendet på den og at den snakker osv.. Hadde noen slike drømmer før i tiden når jeg ikke var gravid, men skulle ønske jeg kunne få noen slike drømmer i svangerskapet, særlig i stedet for alle disse drømmene der jeg gjør dumme ting og skader barnet!

Noen andre med rare drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei i drømmeland=)

jeg har også helt syke drømmer om at jeg drikker meg drita,og bare må tenne meg en røyk for å ta meg noen trekk,og allti etter første trekket angrer jeg noe sykt liksom!!!rart å ha en sånn drøm 2år etter man har sluttet å røyke...

har også drømt at jeg ikke er sikker på hvem faren er og jeg...selv om det absulutt ikke er tilfelle..hehe

min første kid også,når har du termin??

Skrevet

Jeg drømte at jeg fikk en gutt på 4,9 kg, som var klin lik Brad Pitt. Men det var ikke jeg som var moren i bunn og grunn heller. Men var bare sykt å føde den og se på gutten, som så ut som en miniatyr av Brad...

Og drømmer ofta at jeg er full, og kjører bil. Blir alltid stoppet av politiet, og det eneste som bekymrer meg er nettopp det, at jeg er full og kjører bil. Barnet bryr jeg plutselig ikke om...

Litt slitsomt å våkne da...

Skrevet

Har masse rare drømmer jeg også. Alle drømmene mine kan vel egentlig defineres som mareritt, og jeg våkner av at jeg gråter. Har vært alt fra at mannen min har vært utro til at bryllupet vårt gikk i vasken, samt at det var innbrudd i bilen og ALT ble stjålet. (vi hadde kommet hjem fra ferie, og babyens nye vogn og stellekomode lå i bilen fortsatt).

Har også drømt at babyen i magen dør, og den drømmen er helt jævlig, da er det ekstra godt å våkne å kjenne at hun sparker i magen:)

Skrevet

Hei :)

Jeg drømte i natt at jeg fødte en jente som allerede var så stor at hun var fylt 1 år... Ungen var kjempe nydelig og jeg så ikke med en gang at dette var helt feil.... før jeg skulle amme henne og to rader med perlehvite tenner glinset mot meg i det jeg la henne til... Det hjalp heller ikke at scenen forandret seg helt og at jeg plutselig satt lenket fast til en konkong som spyttet ut egg på egg som plutselig forandret seg til nydelige 1 åringer som sprang rundt meg og ville ha mat.. alle på en gang...

Heldigvis så våknet jeg og alt var som det skulle...

Men jeg må innrømme at jeg var en smule svett da jeg våknet og kom meg fort opp av senga... Slitsomt når man drømmer sånt... godt er det jo da at det kun er nettopp det.. drømmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...