Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Dere er jo helt hysteriske for det meste. Skal jeg ringe legen for ditt og datt. Har angst for den minste ting. Tror at babyer er små glassdukker som kun klarer seg i mammas trygger armer.. He he, når jeg leser mange av innleggene her, så tenker jeg på ovehysteriske Grethe Bergum, som skremmer stakkars Nure med at man kan dø av det meste :-) Dere er nå søte og da, men håper jo at dere ikke overfører hysteriet til barna deres. Se på stakkars søte Nure :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Grethe og Nure er fra "Linus i Svingen" Bare så dere ikke tar helt av for at jeg utleverer navn her inne. HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 ...Er nok de færreste som har sittet klistra til skjermen når Linus i svingen har gått....Jeg vet ihvertfall ikke hvordan Grethe Bergum er.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Haha, nå stusset jeg litt- Grete bergum het en barnehagetante i bhg jeg gikk i som liten Ellers: amnge er hønemødre, men jeg er der litt selv. Livredd noe skal skje med ungene, det være seg sykdom, kidnapping eller ulykker. De er tross alt det viktigste jeg har, sammen m mannen, og helt uerstattelige
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 hehe som jeg skulle skrevet det selv :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 "............. og han DØØØØDE!!!!" :-D Ler meg skakk av henne! ) hehehehhehehhehehhe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå