Trultetryne Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Har prøvd leverpostei, og det var hun bare sånn passelig glad i. Hva annet er greit å bruke? Hun er snart 9 mnd. Nugatti? Hehe
Gjest Kira06 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hehe, nugatti blir nok en slager senere skal du se:) Av pålegg har vi stort sett brukt ting man kan smøre på, blant annet leverpostei, kaviar, prim og smøreoster. Nå har hun blitt såpass gammel at melkeprodukter er ok, og hun har derfor også begynt med skivet ost. Det er nemlig sååå kult å plukke osten av brødskiven. Ellers vet jeg at det er mange som har most banan på, og selvfølgelig makrell i tomat (men jeg hater lukten, så det får hun heller får i barnehagen!).
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Vi bruker også smørbart pålegg. Banan er han ikke glad i, men har kjøpt banost i dag og skal prøve det i morgen. Ellers smører vi på litt hapå en gang i blandt. Fruktmos er også et kjempefint pålegg, det faller godt i smak her.
Propellll ♥ Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Bruker leverpostei, prim, makrell, hvitost og litt egg. Banan var et godt tips
Miss Fix Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Jenta mi på snart 8 mndr liker leverpostei veldig godt. Prim likte hun ikke, heller ikke makrell;) Jeg dupper gjerne brødbitene i fruktmos eller sviskemos for å variere litt og det syns hun er veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå