Pumba78 Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hei, har hørt noe om en salve/krem man kan bruke for å redusere sjansen for revning. Noen som vet om den hjelper, hva den heter og hvor man kan få tak i den?
Løvemor77 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg gikk på en helsekost og spurte etter dette, og fikk en bitteliten flaske med olje som skal masseres inn den siste tiden før fødsel. Husker ikke hva den het, men om du spør i butikken har nok de peiling. Jeg måtte likevel sy tre sting, men det var fordi de måtte skynde seg og få jenta vår ut på slutten. Jordmor sa at om det ikke hadde vært for det, ville jeg ikke revnet i det hele tatt. Men om det var oljen sin fortjeneste, vet jeg ikke. Tenker at det skader ikke å bruke den i alle fall.
exilia Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Det er noe som heter Weleda fødselsforberedende olje, som det blir anbefalt å massere mellomkjøttet med. Jeg kjøpte den men har ikke brukt den enda.. to uker igjen til termin nå. Får meg liksom ikke til å herje rundt nedi der.. Den kostet også nesten 200 kr, så det var en dyr invistering..
Håpefull! Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg fikk tips om Kobbersalve, husker ikke helt om jeg kjøpte den på heslekost eller på apotek. Jeg brukte den og revnet lite, om det er pga kobbersalven veit jeg ikke.....iallefall verdt forsøket! Lykke til med fødselen!!
Virreli Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Jordnøttolje som kjøpes på apotek er velbrukt
Pumba78 Skrevet 7. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2010 Takk, da går jeg til innkjøp, har helt skrekk for å revne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå