Gå til innhold

Valergan eller ferber? OPPFØLGER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag og fikk resept på Valergan, MEN det er ikke sikkert vi får behov for denne.

Vi har de siste 4 dagene tatt opp kampen, og det kan se ut at det er foreldre tar 1. plassen. Vi satt opp 4 nye regler:

1.eget rom,

2.godnatt sang mens sønnen vår er i senga si

3.aldri opp av senga etter legging

4.aldri i senga vår

Det har vært en god del skriking og protest, men ikke i nærheten av hva jeg frykta. De første 2 nettne var slitsomme, tredje var ok, og i natt sov han fra 2000 til 0500, da våkna han og klaga litt, men sovnet igjen på egenhånd. HELT UTROLIG!!! Håper på like god fremgang fremover.

Takk for mange gode råd og lykke til til dere andre som ikke har sovet på en stund. Det er håp for oss alle. Amen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres bra ut :) Håper dere fortsetter med sånn god fremgang :) OM det ordner seg uten medisiner, så er jo det så klart det beste.

Lykke til videre :)

Gjest Kira06
Skrevet

Så godt å høre at det er en positiv fremgang her!

Vi har slitt med noe av det samme som dere, og her gjelder nå også endel av de samme reglene. Har rett og slett måtte bli dønn konsekvente på at hun ikke får komme opp av sengen uansett hvor mye hun gråter. Er så frustrerende å høre på, at noen ganger må jeg bare ta med bikkja ut på tur mens mannen min sitter igjen inne:)

Men føler at man får "lønn" for strevet etterhvert. Nå sover hun stort sett fra cirka kl 20 til rundt 06, og herregud så herlig det er. Spesielt når vi var vant til å sitte oppe stort sett hele natten. Jeg har nå funnet ut at det beste torturmiddelet noen kan bruke på meg, er å vekke meg hver gang jeg akkurat har sovnet:)

Så hvis det er noen trøst, så er vi flere som har slitt (og til tider fortsatt sliter!) med søvnen hos de små....

Skrevet

Så flott!! Tvi, tvi håper det går veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...