Har to godgutter! Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Er det bare far og ev. søsken som får komme på besøk? Selv om man er på barselhotellet? Det står det på Ahus sin hjemmeside, men trodde det var annerledes på hotellet.
mamman til to gutter Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Det egentlige hotellet er kun på planleggingsstadiet og jeg vet ikke engang om de har penger til å bygge det enda, det hadde de hvertfall ikke sist jeg leste noe om det. De har en del de kaller hotell nå også, men sånn jeg har forstått det, så er det nærmest en del av den vanlige barselavdelingen eller en lik del med litt mindre personell, så de vil vel unngå å ha masse besøk der også. Det er ikke noe problem å ta babyen med utenfor barselavdelingen eller ned i glassgangen og ta i mot besøk der. Jeg lå på vanlig barsel og vi var nede i glassgangen og hadde besøk der.
L & lille L Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 hei jeg fødte i aug i fjor og hadde besøk alerede 2-3 timer etter fødsel av min mor og søster . far var der stort sett hele tia bortsett fra natta. de kan vel ikke mene at du ikke kan ha besøk av nerme famillien?? uansett har de jo kiosk med sitte grupper du kan møte besøkene. lykke til håpe du får det son du ønsker det er jo fryktelig stas og ha beøk fortest mulig og vise den nye verdens borgeren frem:=)
Canari Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Jeg fødte på A-hus i juni, kun far og egne barn kan komme på besøk. Men som de andre over skriver, du kan (selv om det frarådes av helsesøster/jordmor) ta bayen din med ut i glasshuset og vise han/henne frem der, om det er absolutt nødvendig disse første to dagene ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå