vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 har noen 'gode' tak i ryggen, og steinhard mage, men knerten der inne turner likevel.... da er det vel ikke rier da? husker aldri hvordan det der er. kan han bevege seg under oppstart av rier????
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2010 uansett, jeg skjønner det vel når det setter inn på ordentlig... etter hva jeg kan huske fra de to forrige fødslene mine er man jo ikke akkurat i tvil når det setter inn på skikkelig.... :-)
Gjest Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Lurer jeg på å... kan det være rier om de turner rundt? husker ikke fra sist.. hehe
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg har ikke opplevd den men spurte jordmor, hun sa at di kunne være aktive selv om man har rier..
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 wow, da kan det vel jammen hende at det faktisk begynner å skje noe... også jeg som driver og jobber sånn med meg selv for å endre innstillingen min... får vel fortsette med den instillinga... kanskje sånn omvendt psykologi funker på meg som mamma også... ikke bare på de små :-)
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Håper det for din del:) Lykke til:D
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Jada, særlig i begynnelsen har jeg merket godt med liv under riene. Avtatt etterhvert som riene øker i styrke,men på det tidspunktet er du jo ikke tvil lenger uansett. Tvi tvi for at det skjer noe nå!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Ingen erfaring selv, men søstern sin ble så vill under riene at de hadde problemer med CTG registreringen, for han dytta og sto i så fælt at den ikke fikk tak i hjertelyden! Så det kan nok være rier ja.. Lykke til!
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2010 ....nå har det jommen gitt seg igjen... ja ja, da er det bare å fokusere på at "en gang langt der framme, innen fem-seks dager, kommer tredjemann til verden...." he he vi får naske til oss det som byr seg av fødestøv her inne så lenge da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå