Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit igjen :)

Anbefalte innlegg

Er 2 måneder siden jeg mistet vår nr.3 i 12.uke, det var en veldig tung opplevelse og vi opplevde det som et lite sjokk da vi fra før har to friske og sunne barn, var naiv og dum nok til å tro at det da ikke ville komme til å skje oss - en spontan abort altså.

I dag, 2 måneder etter bekreftet CB-digital ukeindikator at jeg er gravid på nytt!! Er overlykkelig:) Skulle ha flyttet inn her i går etter positiv billig-test, men ville vente og se hva CB digital sa og nå er jeg altså her igjen. Jeg håper at den lille vil holde seg der inne i 8 måneder til :)

Foreløpig termin er 17.04.11 :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142166428-da-kommer-jeg-inn-hit-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...

Hei, vet ikke helt om du husker meg, men vi mistet på omtrent samme tid! Har ikke været her inne på veeeldig lenge, men i dag ville jeg inn en tur og kom til å tenke på deg og om det hadde klaffet for deg, så derfor begynnte jeg å leite etter deg! Hehe!

Blei så utrolig glad når jeg så at du var blitt gravid igjen, gratulere så masse! :)

Vi har startet på våres 1 pp siden MA, han har vært på havet så vi har ikke kunnet prøve før. No har vi 2 pp på oss før han drar, men klart jeg håper det skal klaffe denne gangen! IKM i uke 37 :)

Lykke til videre og nyt det!!

Klem :)

Hei Rime :-) Joda, jeg husker deg godt fra tiden vi begge mistet, utrolig tøff periode, men vi kom heldigvis igjennom den helskinnet om ikke annet.

Synes det er koselig å høre at du har tenkt på meg :-) Jeg er stadig vekk innom "ufrivillig abort" for å gi trøstende ord og så litt håp og selvsagt for å se om det har klaffet for andre der inne.

Takk for gratulasjon! :-) Det kom ganske uventet på oss, for jeg var sikker på at det ikke kom til å gå på 1 pp etter 1.mens, men når man minst venter det ;-)

Jeg håper inderlig at det klaffer for dere snart! Det hadde jo vært utrolig morsomt og fint å se deg her inne om en liten stund :-)

Lykke til med videre prøving og oppdatèr meg gjerne underveis ;-)

*Sender masse babystøv*

Klem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...