Tøvsjura Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 2 måneder etter at det gikk galt er jeg nå altså gravid på nytt Billig-test i går viste en sterk og en noe svakere strek og jeg antok at jeg var gravid, i dag fikk jeg det bekreftet av CB- digital ukeindikator - "Gravid 1-2" Jeg er såååå glad!!!! Trodde virkelig ikke at det kom til å gå så fort, men jeg er overlykkelig og håper at denne spiren holder seg fast i 8 måneder til - har termin 17.april Da flytter jeg over til 1.trimester og ønsker dere alle sammen lykke til videre - håper å se dere over på 1.trimester om ikke altfor lenge *Sender masse babystøv*
Gjest Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 GRATULERE!!!!!! har akkurat hatt sa så håper de klaffer for meg denne mnd! klem
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Masssse gratulerer =0) fikk en svaaak strek jeg også i dag men litt usikker så jeg jubler ikke heeelt endag hi hi men da er jeg gla for deg =0)
Tøvsjura Skrevet 6. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2010 Takk takk Masse lykke til videre til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå