engleving Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Noen som vet hva det innebærer? Ble sendt til ekstra kontroll på sykehuset på mandag, men det er jo lenge til.. Er 37 + 2 i dag..
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hei Jeg vet ikke alt hva det kan være, men kan dele av egen erfaring for å trøste litt. Var på kontroll på sykehuset når jeg var 22 uker på vei, urinprøven viste da 2+ på blod, og de begynte å spørre å grave noe veldig, tok blodprøver og ultralyd av junior. Alt var helt fint, legen kom frem til at det var lenge siden jeg hadde spist, (hadde spist 2 brødskiver til frokost, og det var da nesten 4 timer siden) og det kunne visst gi utslag på blod, for kroppen tærer litt på seg selv hvis den ikke har noe annet å tære på. Ville bare trøste med at det kan altså være ingenting, men ønsker deg uansett lykke til på mandag! Krysser fingrene for at det er ikkeno
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Jeg hadde også det tidligere:S det kunne komme fra en rift eller noe.. så det var ikke Farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå