Gå til innhold

Eg har "sinne-problemer"... hjelp meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hadde et tøft svangerskap og tøff barseltid, jenta mi nekta å spise og sove til ho var ca 4 mnd gammel. Alt det har slitt på forholdet og om noe skjærer seg, så farer eg i flint... Eg blir rasende på sambo, sier han er en idiot og en forbanna sjit som bare skulle dratt dit pepperen gror... Og mykje verre ting... Smeller med dører og er nesten verbalt misbrukende mot han :(

Det er vanskelig å forandre mønster, men eg har prøvd... Hadde hatt ei fin uke helt til igår, da nekter snuppa igjen å spise og eg klikka på sambo... Det er trist og vondt på meg og når det skjer, men nå føler eg virkelig eg trenger hjelp! Eg har verdens beste samboer, men eg holder på å kaste alt i dass... Har noen av dere tips til hvordan eg kan forandrer meg?? (går til psykolog, men han har kun tid 1 gang i mnd ca..)

Vær heilt ærlig med meg, ikkje spar på kritikken...

Takk....

Fortsetter under...

Skrevet

For å snu det hele... hadde du skrevet her inne at det var samboeren din som oppførte seg slik mot deg så hadde han blitt omtalt som en drittsekk som ikke fortjener deg. Så da gjelder vel det samme for deg, skjerp deg før du mister ham!!!!

Håper han snart gir deg et ultimatum, kanskje det kan få deg til å ta deg sammen.

Skrevet

Jeg synes du bør søke profesjonell hjelp til å mestre sinnet ditt.

Beklag deg overfor samboeren din mens du er i godt humør og vis vilje til å endre adferd. Da kan du kanskje redde forholdet.

I mellomtiden, fokuser på å alltid se sakene fra hans perspektiv før du kaver deg opp. tell alltid til ti.

Skrevet

går du på noe som helst prevensjons middel som feks p-piller, p-ring osv osv..? bare leste noe i går om noen som ble skikkelig hormontroll av dette, kansje det kan være årsaken?

Skrevet

Kontakt familievernkontoret i kommunen din. De fleste kontorene tilbyr sinnemestringskurs eller lignende. Det finnes også gratis kurs for nybakte foreldre i mange kommuner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...