Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Eller er det kun dersom det er muggel i bærkurven jeg kan klage??
Himmel og hav Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 At bær er sure tror jeg bare er sånt en må regne med, og ikke en "feil" ved varen. Men du kan jo alltids prøve :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 at de er sure er vel ikke akkurat Kiwis feil, det er vel der Kiwi har gjort feil og solgt ødelagte bær som man får penger igjen på. Man kan jo selvfølgelig klage, men tviler på at det fører til noe
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 jeg jobber i kiwi og jeg har ved enkelte tilfeller tatt tilbake og gitt dobbel pris for druer som har vært ekstremt sure. omtrent sånn at de ikke er spiselige. hadde nok gjort det samme om det gjaldt bringebær. men det måtte ha vært på grensen til uspiselig. man vil jo selvsagt ikke være vrang mot kundene når er det slik at vi har en garanti som skal sikre kundene prima varer. men når det gjelder smaken på fukt og bær så man nesten sette grensen ved at dersom det smaker surt/søtt innenfor normalen så kan man ikke gi noe tilbake på det. men klage kan du! hadde muligens gitt deg pengene tilbake for den ene kurven men du hadde ikke fått dobbel pris tilbake siden det i utgangspunktet ikke er noe galt med dem annet enn at de ikke passer ganen din. og til opplysning: det gjelder ikke bare f&g man har kjøpt man får tilbake på... man kan rote mellom hele disken, finne dårlig frukt, kjøpe det og få dobbel pris tilbake.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Hvis bærene er sure er det vel bare å tilsette litt sukker? Hva er problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå