fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 .... ifølge babyverden.no ihvertfall 20 uker og 2 dager igjen til termin den 26. desember, så egentlig er jeg vel halvveis imorgen om man skal drive med flisespikkeri Flere med termin omtrent samtidig?
sund Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hurra! Jeg er også omtrent halvvegs. Jordmor sa jeg var 19+6 i går på ultralyd, med termin 28. desember. Stemmer ikke helt med babyverden sine dager, men feirer jeg er halvvegs likevel.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 Ja, de regner litt forskjellig. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde termin 26. desember, på babyverden vil det da si at jeg er 20 fullgåtte uker idag. Mens jordmor ville ment at jeg var 20+2 idag. Merkelige greier. Legen er enig med babyverdens beregning... Ja, også hadde jeg en annen jordmor sist. Hun var også enig med babyverdens beregning. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de regner så forskjellig...? Velvel, jeg brukte babyverdens og barnimagens beregning forrige gang, så da skal jeg gjøre det nå også Lykke til videre
*Smiley* Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Grattis.Jeg også er 20 uker idag og har termin 26 Desember.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 Så gøy! dette blir spennende! Terminen 26. desember ble satt da jeg var på tidlig ul i uke 12. Jeg har faktisk ikke vært på ordinær ennå, men skal den 12. august. Håper det ikke slingrer for mye. Den terminen jeg selv hadde regnet ut ble den 27. desember. Så siden både min, og uke 12 ultralyden regnet ut nesten nøyaktig det samme, så håper jeg de sier omtrent det samme på ordinær også. Vi får uansett følge hverandre ganske lenge:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer! En deilig følelse å ha kommet halvveis!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå