Sannali Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hei! Legg gjerne inn her om du kan komme slik at vi får bestilt nok plasser:) Blir hyggelig å møtes!
Rød -80 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hadde vært gøy å bli med, men hvilken dato og klokkeslett snakker vi?
Rød -80 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 He, he var litt kjapt ute der ja. Ser nå at det er på onsdag. Det passer fint, jeg blir gjerne med.
Lillevenn 01/11 Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Hei, Lenge siden jeg har vært her inne nå.. Men jeg er veldig gjerne med på treff nå førstkommende onsdag på Villa Paradisio. Gleder meg :-)
Sannali Skrevet 8. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2010 Blir gøy å møte dere! Ingen tvil om hva vi skal se etter på de ukjente vi skal møte i allefall:)
Sannali Skrevet 9. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2010 Flott jenter! Da bestiller jeg bord til seks i første omgang, dersom det er fler som vil være med før onsdag er det bare å gi beskjed så skal jeg forsøke å få endret til flere. Vi sees!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå