Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Skal si tiden går fort:) Har ikke hadd tid til å tenke på det i det hele tatt da det er fult styr med barnehagetilvenning til storebror (går fra fam.bhg til "storbarnehage"). Skal si det ikke er lett hverken for mor eller barn.Han gråter og det gjør nesten jeg å takke være disse hormonene.hehehe:) Gammel har jeg blitt å.Hele 26 år i dag.hehehe.var jo 22/23 da jeg var gravid med storebror.Alt går jo så altfor fort
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Samme her! Er 26+3 i dag, så har litt over en uke igjen til jeg begynner på siste trimester. Jeg har en datter fra før, og jeg merker at tida går mye fortere denne gangen. Får liksom ikke tid til å tenke så mye på svangerskapet når man må løpe etter en 2 åring hele dagen Gratulerer med dagen! Håper du koser deg i dag!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Samme her! Er 26+3 i dag, så har litt over en uke igjen til jeg begynner på siste trimester. Jeg har en datter fra før, og jeg merker at tida går mye fortere denne gangen. Får liksom ikke tid til å tenke så mye på svangerskapet når man må løpe etter en 2 åring hele dagen Gratulerer med dagen! Håper du koser deg i dag!
Gjest Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Samme her! Håper bare de siste 3 mnd får fort, så det ikke blir så lenge å vente på den lille
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 me to me to!! nå går det ganske fort ja...beynner på 3 trim.førstkommende tirsdag:) tenker når vi bikker 30 uker da raser nok tiden avgårde...håper jeg:) gleder oss veldig nå ja:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå