Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med deg? Hvilken uke er du i nå? Jeg er 9+6 i dag, synes tiden går sakte, gleder meg til UL om en uke. Klem J

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeey!

I dag er jeg 22 fullgåtte uker. Så bare 18 uker igjen til termin! Her spreller lillegutt som bare det! Liker seg veldig godt på høyre side av magen. Stikker opp en hard kul der i ny og ne hehe! En utrolig deilig følelse å vite at det er noe som lever inni der.

Gled deg som bare det til ultralyd! Det er helt fantastisk! Jeg var en tur i Sverige og fikk tatt UL da jeg var 8+2. Måtte bare få bekreftet at det var noe inni der som levde. Det var nesten for godt til å være sant.

Vi fikk det flotteste bilde av en liten "and" haha. Så ihvertfall ut som det. Har levd på det bildet til vi fikk ordinær UL i uke 19. Da ble det noe helt annet å se et menneske som levde. Du kan bare glede deg!

Har du vært inne på 1. gangskontroll og fått fødested/UL?

Og hvordan er formen? Jeg har vært i super form fra begynnelse til nå, føler meg veldig heldig. Sa at bare jeg ble gravid så kunne jeg spy fra dag 1 helt til jeg fødte. Man blir desperat når det har tatt så lang tid..

Nå kan vi bare glede oss begge to. Dette er FANTASTISK! Vi skal bli mødre :)

Klem

Skrevet

Så hyggelig å høre at du og lille krabat har det bra om dagen Jeg gleder meg veldig til å kunne kjenne liv, får mer forhold til babyen da. Jeg har vært på en UL i forrige uke, var 8+5, det var herlig, men føles allerede leeenge siden så er veldig glad jeg får en UL til uka igjen. Hvis alt er bra da tror jeg, jeg kan begynne å puste og tenke positivt. Ser frem til å fortelle jenta vår, spent på hvordan hun vil reagere. Hun har jo mast om baby lenge, men når det er virkelig blir det jo noe helt annet.

Jeg skal ikke på førstekontroll før i slutten av august og fødeplass er ikke avklart, hvor skal du føde? Formen er bra, finnes ikke kvalm som i tidligere svangerskap, men er veldig trøtt og energiløs. Jeg er så glad på dine vegne at du endelig skal få bli mamma, stor klem J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...