Gå til innhold

Sydentur

jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens. Vel vi skal dra på vår første sydentur til mallorca med jenta vår på 2 år. Har dere noen tips? må man vaksineres? hva må man absolutt ta med?

Har noen noe erfaringer med Sun Garden sea club på alcudia på mallorca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste tipset jeg vil komme med er

BRUK SUNBLOCK er viktig der nede :)

Og hvis frøkna er trøtt og vil sove men det er for varmt så la henne sove rett etter en dukkert for da er hun såpass nedkjølt at hun får sove :)

God tur :)

PS! Ta med bleier fra Norge for det er svindyrt der nede!

Skrevet

takk for svar jennys.

Sunblock, mener du solkrem da?

vet du åssen det er hvis man vil ta med trille hjemmefra, koster det noe på flyplassen å få pakket den og sånt?

nå spør jeg kanskje mye, men er det lurt å ta med flere sett av badetøy?

Skrevet

Ja, vi tok med egen trille, den må på flyet som spesialbagasje, koster ca 100kr for den plastsekken du må ha trilla oppe i men jeg tror ikke vi betalte noe ekstra for bagasjen. ;) Eneste du må være klar over er at det er på eget ansvar du tar med deg trilla :S

Sunblock er en solkrem med max-faktor som "blokkerer" sol og uv-stråler. Man blir like brun men det er ikke et verre mareritt enn å være solbrent, hvertfall der nede hvor solen er så mye sterkere enn her. Bruk gjerne også en aloe vera krem som after sun som du smører inn på dere alle sammen på kvelden.

Du skulle sett oss her, jeg smurte meg selv og vår datter inn med NuSkin solkrem faktor 35 og vi ble brune men ikke brente. Mannen min brukte faktor 6 og tan intensifier og fikk ikke skille en gang hehe :P

Skrevet

Ok takk skal du ha for gode råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...