Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Våkna i natt når jeg skulle snu meg til den andre siden at det var en slags strekk på siden av magen eller hvordan jeg skal forklare det.Gjorde faktisk vondt. Men ga seg jo. Var bare når jeg snudde meg. Ikke kynnere i hvertfall. Det er sånn bare når jeg snur meg i senga. Hmm...
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 jeg sliter med noe lignende... gjør vondt å snu meg om natten, for min del tenker jeg at det er tyngden av denne magen som strekker et eller annet, en sene eller muskel eller noe... prøver å ha pute under magen da, for at ikke alt skal strekke seg og gjøre mere vondt enn det trenger. vet ikke om det er det samme som du har men, det er ubehagelig, men gir seg når jeg har "ligget meg inn" i ny stilling....
mamma til 3:) Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Har det også sånn, og det er skikkelig vondt. Kjennes ut som jeg strekker noe i magen, så ligger bare helt i ro til det går over:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jupp, har hatt det samme flere ganger. En kveld jeg lå og så på tv på sofaen ble det så ille over så lang tid at jeg nesten ble redd. Begynte nesten å tenke på blindtarmen. Men det er helt tydelig at det må väre en muskel som har fått seg en strekk, og det er jo også det mest sannsynlige. Det gikk nå over i alle fall ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå