Gå til innhold

Zassy :o) Prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at du har masse å gjøre her inne,men jeg prøver meg på en egen liten tråd

Jeg lurer egentlig på om du ser en graviditet på meg,og eventuellt når.

Så lurer jeg på om du ser hvordan jeg vil forholde meg til det og bli gravid og fødselen(hadde ekstrem fødselsangst sist-slet fra uke 11)

Hvis du ser noe uttover det,så tar jeg gjerne imot,spesiellt jobb.

trenger du fødselsdato får du begge sine :)

jeg 020585

han 150281

Tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142165896-zassy-o-pr%C3%B8ver-igjen/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Kaimana, du er min dårlige samvittighet!! Har ikke spådd på lenge, men husket at jeg lovet å se på deg, så nå har jeg funnet frem den nyeste tråden du lagde. Litt sent men! :)

Ser ingen graviditet i nærmeste fremtid her og nå, men får opp 2011..får opp noe rundt oktober/november. Litt usikker her ettersom det ble såpass lang tid fremover. Føler jente på deg.

Bortsett fra dette så kommer det opp noe i forhold til at du er for deg selv..altså f.eks arbeidledig eller en ikke så sosial jobb? Eller rett og slett vært en del for deg selv i det siste kanskje? Noe med at du har holdt deg litt unna andre, og noe litt vemodig rundt dette? Men videre ang jobb ser jeg at ting enda er i startfasen, det tar litt tid, men går sakte med sikkert fremover. Det kan være "mye jobb uten så mye resultater" men det er det som kommer til å få deg fremover, så bare legg innsatsen i det, resultatene kommer langsiktig. Føles som at du føler deg begrenset akkurat nå..

Gi gjerne tilbakemelding om du føler du kjenner deg igjen eller ikke. Ikke alltid så lett å se hva det gjelder, men kan få opp følelser eller ord rundt det.

Ang det med fødselsangst. Husk at det er tankene som rår her, og det kan du jobbe med, meditasjon kan være fint for deg! Du kommer antagelig til å tenke litt på dette igjen for det er det som er "velkjent" for deg, men jeg får opp at du er sterkere enn du tror. Styrke er et ord som kommer igjen og som skal minne deg på at du har evne til å holde ut veldig store "katastrofer", for angst kan jo føles som at man skal gjennom en katastrofe! Dette går rett og slett ut på å lære å kontrollere og dyrke din indre styrke! Dette greier du fint! :) Får opp at du er en ganske følsom person? Veldig god og snill :)

Stor klem til deg! Og lykke til med alt :)

Du skal da ikke ha dårlig samvittighet kjære deg,ikke tenk på det!(det får du ikke lov til) Spennende og se når jeg blir gravid,var faktisk ei anna på ett annet forum som spådde meg gravid sent i år,så den som venter vil se ;) Men hadde ikke gjort meg noe om dere tok feil der da.

Jeg er ikke arbeidsledig,har en alt for sosial jobb(frisør) Men jeg holder meg mye for meg selv når jeg er ferdig på jobb,sammen med samboer og lillejenta vår. Liker ikke å være borte fra dem,og ja det gnager på samvittigheten min at jeg ikke bruker så mye tid på venner som jeg burde(eller være sosial nok) Jeg begynte på jobb etter permisjon i april,og føler faktisk at jeg er veldig i startfasen etter det enda,så det stemmer gangse bra.

Jeg er nok en veldig følsom person,så det stemmer ganske bra,tar lett på meg andres energier,gode som dårlige og føler,tenker masse på andre(kanskje for mye til tider)

Tusen takk for gode tips,og takk for at du tok deg tid,jeg skal ha deg i bakhodet når jeg får en positiv test en gang og gi deg tilbakemelding på den biten også :)

Hei og takk for tilbakemelding, det setter jeg pris på. Fikk opp et kort som kan tyde på at du er alene, eller ønsker å trekke deg litt unna så da var det nok sistnevnte da :) Man skal ta vare på seg selv først og fremst, og har du en så sosial jobb så er det jo naturlig å ønske å være litt "i fred" etterpå :)

Ønsker deg masse masse lykke til ang graviditet :)

Hadde ikke såå dårlig samvittighet, hehe ;) men liker å holde det jeg sier til folk! Så du var nå i bakhodet mitt en stund :)

Ha en fin kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...