Gå til innhold

drømmer om fødsel... flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg drømmer skikkelig om rier og menssmerter, sånn at jeg tror det er virkelig en stund.. kanskje det er sant, og at jeg tar det med inn i drømmene mine?

I så fall blir jegveldig glad ;) har 32 dager igjen til termin, men han kan godt komme om et par uker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker gjerne for deg at du er sanndrømt, men håper ikke helt det gjelder for meg akkurat:) Drømmer utrolig mye for tiden, føles ikke som jeg har sovet i det hele tatt. Forleden drømte jeg at jeg hadde tatt keisersnitt og hele magen var åpen fra topp til tå og jeg måtte gjøre alskens hverdagslige ting uten å ha armene tilgjengelig - de måtte holde igjen magen som var delt i to så ikke alt inni der falt ut. Uææ!

Som du kanskje skjønner venter jeg på å få vite om jeg skal ta keisersnitt, he he:)

Skrevet

Drømmer mye rart for tiden jeg også. Av en eller annen grunn drømmer jeg masse om slimproppen. En gang drømte jeg at den så ut som et hundebein, i natt var den en trådsnelle. Ikke blir jeg forundret heller i drømmen, det er liksom helt normalt at slimproppen egentlig er en trådsnelle. Hehe. Godt det bare er to uker igjen til termin.

Skrevet

jeg drømmer også mye sykt. drømte blant annet at gutten min blei født og at han lignet på SHELDON i the big bang theori. håper ikke jeg er sanndrømt

Skrevet

hehe.. ja drømmer masse! Men en drøm jeg hadde i forrige svangerskap tok kaka; Drømte at lillegutten kom ut med samme sveis som Pål T Jørgensen.. Haha - han så jo ikke ut!! :)

Vi drømmer nok mer som gravide, og når det går mot slutten er det nok naturlig at vi drømmer ekstra mye om fødsel o.l.

:)

Skrevet

Hihiiii, dette var festlig:D

Hvor tar man det fra, liskom?

Skrevet

Drømt om fødsel en del ganger i løpet av svangerskapet, blandt anna at jeg fødte mens jeg satt på do... Håper ikke det skjer akkurat:p Ellers drømmer jeg så mye SYKT at noe av det kommer jeg aldri til å fortelle noen:O... Æsj....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...