Gå til innhold

Driver og endrer forhåpningenen mine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet ut at nå MÅ jeg innstille meg på at dette tar laaaang tid. er syv dager over termin, og blir satt igang om fem dager om ikke noe har skjedd innen det. men jeg vil jo helst igang av meg selv... innen den tid. Jeg har blitt strippet to ganger, og skal igjen imorgen. jeg har tre cm åpning og er moden men ikke noe skjer. Prøver å si til meg selv at det ikke kommer til å skje noe med det første, for jeg er så lei av å bli skuffet ove at ikkeno skjer... men er ikke lett dere... burde legge noen planer eller noe, men kan jo knapt bevege meg nå for tida...

flere som jobber med innstilllingen sin...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg er 4 dager over i dag. Prøver å fokusere på at innen 8 dager er han her uansett. Men det er ikke lett. Var ikke foreberdt på å gå over. Første man kom riktignok 7 dager etter termin, men nr 2 kom 3 dager før og nr 3 kom 6 dager før,så jeg trodde liksom han her skulle komme enda noen dager før. Men den gang ei :/

Skrevet

Dessuten har jeg ei venninne som fikk en gutt i uke 27 for ikke så lenge siden, og når jeg tenker på det, så tenker jeg at er heldig som får gå tiden ut.

Skrevet

...ja. og jeg har ikke gått over tiden engang. Får store barn, og har ytret ønske fra dag en om at de må forsøke å få meg igang før termin da min historie sier at den ikke begynner helt av seg selv. Førstemann veide 4630 g og var 55 lang. Han kom på termindato.Begge forrige fødsler startet med vannavgang uten rier, så er liksom satt igang begge gangene.

Var på modningsakupunktur og stripping i går.. Trodde kanskje det var igang inatt, men så stoppet det opp. Jeg var kjempeinnstilt på at dert skulle skje noe innen 24 timer etter stripping...men nei. Ny time på tirsdag dersom ingenting har skjedd.

RASTLØS!!!! Jeg har til og med vasket alle vinduene utvendig og innvendig (3 etg hus) uten effekt. I dag skal jeg prøve et Klyx.... En jordmor som tipset om det.

Skrevet

oj da, ja uke 27 er jo altfor tidlig. nei, bedre da med litt over. er bare så rart at all tålmodighet nesten "renner ut" to dager over termin... dagene her har igrunn gått greit, men nettene tar veldig på, pga søvnmangel. men inatt fikk jeg sovpille av jordmor, så nå har jeg faktisk sovet litt.....

håper uansett de kommer snart disse små etterlengtede babysene våre :-)

it's worth the wait anyhow.

Skrevet

Her må det nok bli litt endringer til innstilling, ja. Jeg har ul-termin i morgen, men er 8 dager over mens-termin. Jeg har vært så veldig innstilt på mens-terminen, fordi jeg denne gangen er så sikker på at den er mest riktig. Derfor føler jeg meg veldig overtidig nå. Men ingenting skjer jo! Så da jeg begynte å få rier i går, tenkte jeg yesssss, endelig! Hadde skikkelig vondt og fikk komme til føden for en skjekk. Lå med ctg og den registrerte jo riene, men de var ikke sterke nok. Før-rier, mente jordmor. Så skulle hun undersøke meg nedentil da. Jeg lå der og ventet at hun skaulle si "her er det modent og 2-3 cm åpning". Men hva sa hun? Livmortappen var fortsatt lang og jeg var IKKE moden. What????!!!!!! Var ikke moden nok til å bli strippet! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte - ble så skuffet. Har gått med vonde kynnere lenge. Har hatt nedpress siden uke 27, og har hatt mye vonde stikninger i underlivet i lang tid. "Da modnes du i hvert fall" er det jeg får høre på kontrollene. Yeah right!!! Så jeg dro hjem igjen, like vondt og frustrert. Tok to paracet og det hjalp faktisk, så da fikk jeg sove ganske godt i natt.

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal stille inn hodet på at babyen ikke kommer denne uka i hvert fall.Da jeg sa KOM UUUUUT! til babyen i går, sa mannen min at jeg måtte bruke omvendt psykologi på denne også og si "Bare vær der inne, du! Så skal vi andre spise is!" Hi-hi... Får se om det virker...

Skrevet

den der med at "du får bare bli der inne du da, så skal vi koooose oss med is her ute..." den tror jeg jeg skal prøve her også. hi hi hi... funker jo på alle andre barn i alle fall... ha ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...