Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 hadde dere behov for å gi malt pga magen til den lille, slik som man ofte må med vanlig mme? Og hvordan var magen til babyen før og etter bruk av nan ha1? Var det stpr forbedring?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 jeg har brukt MME på begge mmine barn, og aldri hatt behov for malt. Jeg merket veldig stor forbedring på magen til snuppeline etter at jeg begynte med Nan H A. Hadde vært hos kiropraktor, og prøvd alle kjerringråd som finnes, ingenting hjalp, kun NAN H.A Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Hvordan plaget var jenta di? Mye luft og knip?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 gav malt innimellom , men da vi prøvde vanlig mme så fikk han mye større problemer med magen med engang, så vi holdt oss til NAN H.A 1 til han var nærmere 5-6 mnd og tålte mer
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Vi brukte malt i flaskene da han fikk dette ja. Men da var han så liten, nå får han sjelden malt(4mnd). Mini hadde det mye bedre da han fikk ha1. han var veldig sart i magen og hadde mye vondt. Men med nan ha1 hadde han ikke det. Da han ble eldre gikk vi gradvis over til vanlig nan og det gikk fint. Hadde malt i flaskene da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå