Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er i gang med å planlegge nr. to og ser at det fremdeles finnes strå ledig på min donor for nr. 1. Jmf Cryos hjemmesider er det ulike priser til ulike typer sæd.

Jeg er derfor usikker på hvilken type sæd jeg skal reservere. Har spurt CFC hva jeg bør velge ut fra det de vet om meg, men de sier de ikke kan si noe om det... (Fikk svaret i én setning og det virker litt ufullstendig, i skikkelig CFC-stil).

Derfor spør jeg her inne: Hvordan velger jeg riktig strå? Jeg har passert 40, skal ha IVF og er helt frisk sett bort fra at eggene mine selvsagt ikke er hva de en gang var. Legene brukte assisted hatching da jeg ble gravid.

Velger å være anonym nå i første omgang, håper på forståelse for det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142165782-valg-av-str%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, stilte cryos akkurat samme spø

rsmål da vi skulle reservere til IVF. Var kun dyre strå igjen på vår donor.

Ved ifv holdt det med 10 MOT i massevis istedet for 30,40 og 50 MOT men ring for sikkerhetsskyld :))

Hei .

Jeg vurderer å bestille noe strå til reserve i tilfelle jeg skal ha søskenforsøk. Lurer veldig på dette med å bestille strå fra cryos. Har sendt mail, men får ikke noe svar. Jeg sliter med å forstå dansk og vil derfor ikke ringe.

Kan man klikke på nettsiden ved bestillingen om hvilken klinikk man kan levere den til? Nå vet jeg ikke om cfc lagrer strå for oss...? er helt grønn på dette. . .

Dere som har gjennomført det, kan dere fortelle i detaljer i hvordan dere bestilte (jeg må ta det med teskje;) Jeg skal altså bestille strå til lagring. .

På forhånd: takktakk til dere som svarer. . .

Vi bestilte i vår det CFC sa vi skulle ha til IVF, foretok bestilling på nettsiden til Cryos og betalte da for reservasjon over en viss tid. Lagringen skjer hos Cryos frem til vi vil bruke stråene, og de kan da sendes over til klinikken. Så lenge stråene aldri forlater Cryos får man tilbake 90% av prisen om man ikke benytter dem.

Fikk etter bestilling bekreftelsesdokumenter på mail fra Inger Lauritzen hos Cryos, som også var veldig behjelpelig ved spørsmål om bestillingen: [email protected]

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...