Gå til innhold

Oppgitt og trist..

Anbefalte innlegg

Prøver på 2. året nå.

Enda en gang har jeg sagt farvel til TR, og enda en gang går jeg og venter på EL...om det i det hele tatt kommer noen. Rundt meg har flere av mine nærmeste venner opplyst om at spira sitter.. Blir veldig glad på dems vegne, samtidig som jeg blir super deppa for min egen del. PCOS gjør jo selvfølgelig sitt i at ting går litt tregt, faktisk nærmest til umulig (føles det). Men jeg vet jo at det er mulig selv med diagnosen. Har vært på nippet til å gi opp flere ganger, og heller vel mere og mere mot det denne gangen også. Motet forsvinner og depresjoner og sinne tar over. Vet jo at jeg "kan". Fikk det til for 10 år siden, så hvorfor ikke nå?? Og da tok det bare 4 mnd før spira satt.. Nå har det tatt 2 år. Frustrerende!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142165682-oppgitt-og-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde også i 2 år før spiren satt. Prøvde med pergotime og metformin uten effekt. Til slutt sendte gynekologen meg til laparoskopi hvor de brant ca 25 hull i hver eggstokk, slik at eggene skulle "slippe" lettere. Ble gravid i første prøveperiode etter operasjonen :)

Annonse

tok også 2 år m min føste, men hjalp m en gang jeg fikk metformin/glucophage. Nå har jeg probl m stoffskifte i tillegg og fikk Levaxin + Metformin. Beg i Nov bl gravid i mars, men nesten 6 år mellom barna. Lykke til og håpe gyn hjelper der i stedet.....men sjekk stoffskiftet ditt også:-D

Takk for det trist og lei, men en dag er det din tur og før du aner det. Det beste er å ta det m ro og ikke tenke for mye på det. Kom som en overraskelse på meg:-D

Begynte med lavkarbo i tillegg og gikk ned 6 kg før den satt. Så hjalp nok litt det også.

Sender deg deg noen vibber og håper et lite mirakel sitter spikra fast hos deg snart. Stå på...husk: Det tar tid å lage noe vakkert:-D

Hei!

Vil bare sende gode tanker og ønske lykke til!

Har selv PCOS og prøvde i 1,5 år før jeg fikk da en lap der de brente hull på eggstokkene. I tillegg ble vi satt på venteliste til prøverør. På forsamtalen til prøverør var det ultralyd, og da var det plutselig et lite hjerte som banken på monitoren. Jeg hadde nesten gitt opp etter tre pergokurer uten EL. Jeg trodde ALDRI at lap skulle fungere. Vet det føles som det klaffer for alle andre. Mange som startet å prøve etter oss fikk barn før oss, men nå venter vi i november og alt er lykke og gammen. Så stå på! Selv om det føles som at det bare skjer andre, så kan det skje deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...