Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sånn, fikk lov til å spørre deg igjen om noen dager siden du ikke fikk opp noe på meg for noen dager siden.

Når blir jeg gravid? kjønn? Kommer vi til å trenge hjelp evnt.?

Tusen takk på forhånd.

Jeg 311071, mann 150772.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei CHELLA. Jeg får opp graviditet men at det er langt frem i tid. Tror du blir gravid i 2011 og at det blir et 2012 barn. Mer eksakt får jeg det ikke per dags dato dessverre. Men nå er jeg sykt trøtt da, skal se om jeg får sett enda en gang på deg i morgen, var akkurat på vei i seng nå når jeg så denne meldinga fra deg ;)

Natta!

Skrevet

Å snille deg, beklager det var ikke meningen å mase slik. Tusen takk for at du så. Gå til sengs og drøm søtt vennen.

Natti natti.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Chella, det er vanskelig å se deg av en eller annen grunn, jeg får ikke inn noe klart. Men får stadig opp at det kan bli en stund til graviditet. Men i kveld utpeker november seg..så kanskje kan dere være heldige da? Har du barn fra før? Fikk liksom opp flere rundt deg, begge kjønn..flere jenter enn gutter. Tre kanskje. Mulig jeg bommer nå, men det er hva jeg får opp i kveld. Mulig en eller flere av de jeg ser er kommende barn. Sterkest jentefølelse!

Masse lykke til! :)

Skrevet

Hei zassy, tusen takk for at du tok deg tid, dumme meg har postet enda et innlegg lengre opp.

Håper du har rett i at jeg blir gravid i november i år. Jeg har en sønn på snart 4 år. Tidligere har jeg mistet en sønn frem til termin og en datter som kun ble litt over et døgn i oktober i fjord. Ellers har jeg hatt 2 spontanaborter.

Ser du om vi klarer det på naturligvis eller må vi få hjelp? Gjerne kjønn ìgjen?

Tusen takk på forhånd.

Skrevet

Hei igjen. Synes det er vanskelig å se om du må ha hjelp eller ikke, når jeg spør direkte så kommer det ikke opp noe spesielt på dette, noe jeg tyder som at dere kan greie dere på egenhånd, kommer ikke opp noe i forhold til hjelp. Når jeg ser på kjønn kommer det opp som sist, faktisk både jente og gutt, jente sterkest, mulig det blir to eller to tette?

Ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...