Tøvsjura Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Dere så meg alle gravid på nytt i juli dette året etter at vi mistet vår nr.3 i beg. av juni - dere fikk alle rett! Jeg testet jaggu positivt i går morges Er det noen som ser kjønn og om alt går bra denne gangen? Har to friske barn fra før - gutt og jente. Jeg født 201288 Han 121083
zassy☆ Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Å så gøy!Gratulerer så mye! :-D takk for tilbakemelding også. det var så utrolig vanskelig å se kjønn på deg :S Jeg heller mer mot jente..men jeg skal prøve igjen en annen dag. Fikk det ikke helt frem i kveld og da vil jeg ikke si noe sikkert. Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 masse gratulerer,får opp gutt
Tøvsjura Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 Takk for gratulasjoner I dag fikk jeg graviditeten bekreftet med CB digital - "Gravid 1-2" Er litt nervøs for om det vil gå bra denne gangen - er det noen som får opp noe ang dette? Aurora; du sa sist du så på meg at du kun fikk opp positivt energi, ser du dette fortsatt? Takk for svar
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 du må bare slappe av,ikke tenke så mye på det.Får opp posetiv engergi enda rundt deg.
Tøvsjura Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 Lettere sagt enn gjort, men skal ta det til etterretning Takk for tiden din
MC81 Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 Hei og gratulerer! Så moro da! Synes det virker veldig som en gutt! Masse lykke til i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå