Gå til innhold

Gravid igjen - 2 måneder etter SA

Tøvsjura

Anbefalte innlegg

I dag, 2 dager før ikm testet jeg helt overraskende positivt! Jeg hadde for å være ærlig belaget meg på å måtte vente en stund før jeg ble gravid på ny, men i dag fikk jeg altså en liten gladmelding :) Det tok 1 pp før denne spiren satt etter SA 1 juni, nå håper vi at denne lille holder seg godt fast de neste månedene slik at storebror og lillesøster i huset får en liten bror/søster om 8 måneder :)

Sender masse babystøv til dere alle her inne ;)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Graturer så mye, dos ninos!! Vi mistet jo omtrent samtidig du og jeg, så jeg har fulgt litt med deg her inne og er veldig glad for at det klaffet så fort for deg igjen! Her ble det ikke noe denne gangen, ganske skuffende etter full klaff på første forsøk de to første gangene, men da var vel ikke kroppen helt klar enda. Kos deg med magen din, krysser fingrene for deg og håper vi sees snart inne på 1. tri!

Tusen takk for deg, Notie :-) Vi er utrolig glade for at det klaffet så fort igjen til tross for at vi ikke hadde stor tro på det selv. Magefølelsen min er god denne gangen så jeg tror det går bra og håper på det selvsagt :-)

Jeg håper virkelig du er like heldig som meg og blir for gravid igjen og at vi snart ses inne på 1.trimester :-)

Et tips; Solvipect og eggløsningstester gjorde susen for oss ;-)

Klem

Annonse

Hei annie 16:39 - jeg tok 1 munnfull (1 ss) hver morgen fra dag 7 i syklusen til forventet el, alt i alt 10 dager ettersom min el var forsinket den siste syklusen. Jeg passet også på å ta folat, D-vitaminer og B-vitaminer.

Masse lykke til! Håper spiren sitter hos deg også snart :)

Takk Picea abies :-) Jeg håper babystøvet hjelper dere alle her inne og at innlegget mitt kan gi dere andre håp i den tunge perioden, jeg synes selv det var godt å lese om andre som hadde blitt raskt gravid etter SA/MA, det gir en et håp :-)

Masse lykke til! Håper du og dere andre her inne snart tusler over til 1.trimester igjen og at spiren da holder seg fast resten av sv.skapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...