Tøvsjura Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Det er ganske nøyaktig 2 måneder siden jeg mistet nr. 3 i 12.uke og i dag, 2 dager før ikm testet jeg jaggu meg positivt med morgenurin! Jeg hadde ikke ventet det for å være helt ærlig, hadde belaget meg på å måtte vente en stund før en ny spire ville sitte, men kanskje solvipecten jeg tok fram mot el faktisk hjalp? Jeg skal ta en digital CB i morgen før jeg slipper jubelen løs. Håper det går bra for oss denne gangen *Sender babystøv*
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Ååå så morro =))) Håper og tror du er gravid! Gratulerer =)
Tøvsjura Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 Takk for det Ja, jeg er ikke i tvil om at jeg er gravid selv om det kom som en overraskelse Mange symptomer lik de forrige 3 svangerskapene.
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Kjekk overraskelse dette da =)) Krysser alt for at denne setter seg ordentlig fast! Gleder meg til det blir min tur =) Blir så glad når jeg leser om positive tester )
Tøvsjura Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 Ja, absolutt Håper det klaffer for dere snart også og at vi snart sees inne på 1.trimester
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Ja det håper jeg også! Og ikke minst at mange følger etter inn der =))
Jippi-77 Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer kjempe masse! En veldig gledelig nyhet på morgenkvisten!!
LoveInMyTummy Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer! Da gikk det jammen raskt for deg:) Jeg fikk desverre negativ test i dag, og IKM er på mandag. Føler meg gravid, men kroppen er i ulage etter MA'n i juni.
Tøvsjura Skrevet 6. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2010 Takk alle sammen I dag fikk jeg det bekreftet av CB-digital "Gravid 1-2" så da flytter jeg nok en gang over til 1.trimester Masse lykke til til dere andre her inne
Tøvsjura Skrevet 6. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2010 Takk alle sammen I dag fikk jeg det bekreftet av CB-digital "Gravid 1-2" så da flytter jeg nok en gang over til 1.trimester Masse lykke til til dere andre her inne
Marianne73 Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer fra meg også, dette var hyggelige nyheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå