Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske nøyaktig 2 måneder siden jeg mistet nr. 3 i 12.uke og i dag, 2 dager før ikm testet jeg jaggu meg positivt med morgenurin! Jeg hadde ikke ventet det for å være helt ærlig, hadde belaget meg på å måtte vente en stund før en ny spire ville sitte, men kanskje solvipecten jeg tok fram mot el faktisk hjalp? Jeg skal ta en digital CB i morgen før jeg slipper jubelen løs.

Håper det går bra for oss denne gangen :)

*Sender babystøv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så morro =))) Håper og tror du er gravid!

Gratulerer =)

Skrevet

Takk for det :) Ja, jeg er ikke i tvil om at jeg er gravid selv om det kom som en overraskelse :) Mange symptomer lik de forrige 3 svangerskapene.

Skrevet

Kjekk overraskelse dette da =)) Krysser alt for at denne setter seg ordentlig fast!

Gleder meg til det blir min tur =) Blir så glad når jeg leser om positive tester :o)

Skrevet

Ja, absolutt ;) Håper det klaffer for dere snart også og at vi snart sees inne på 1.trimester :)

Skrevet

Ja det håper jeg også! Og ikke minst at mange følger etter inn der =))

Skrevet

Gratulerer kjempe masse! En veldig gledelig nyhet på morgenkvisten!!

Skrevet

Gratulerer! Da gikk det jammen raskt for deg:)

Jeg fikk desverre negativ test i dag, og IKM er på mandag. Føler meg gravid, men kroppen er i ulage etter MA'n i juni.

Skrevet

Takk alle sammen :) I dag fikk jeg det bekreftet av CB-digital "Gravid 1-2" så da flytter jeg nok en gang over til 1.trimester :)

Masse lykke til til dere andre her inne :)

Skrevet

Takk alle sammen :) I dag fikk jeg det bekreftet av CB-digital "Gravid 1-2" så da flytter jeg nok en gang over til 1.trimester :)

Masse lykke til til dere andre her inne :)

Skrevet

Gratulerer fra meg også, dette var hyggelige nyheter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...