Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smiske! Hehe. Kunne du tenkt deg å se litt på meg igjen når du har anledning? Vært gøy hvis du prøvde å "se" meg og bare si hva som faller deg inn, spent på hva du kan få opp. Lover å gi tilbakemelding.

:) Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kan ta en titt.. men som jeg har sagt tidligere og, ta det med en klype salt da;)

Har du akkurat spist? Føler du har vært litt stresset i dag, og at du nå endelig kan sette deg ned og slappe av.

Får inn noe rosa og hvitt. Mulig dette er noe du har på deg, eller i nærheten.

Føler du har vært i en barnehage i dag? evt i nærheten av en del barn.

Føler du er en litt sta person, men ikke negativt ment. mener heller at du er en person som ikke gir deg, er det noe du ønsker å utrette så får du det til:)

Tror også du har et lite ønske om å gjøre en forandring, nå vet jeg ikke helt hva jeg legger i det. Men at det er noe du har vurdert en stund, og være litt i tvil, men at du nå kommer til å gjennomføre det.

Merker jeg er veldig i tvil på hårfargen din, pleier du ofte å farge det?

Øyne tror jeg er blågrønne. Helt normal i størrelse. Og glad i god mat!

Tror du er glad i å være i aktivitet, men mulig du ikke har vært så flink i det siste?

Noe som kan stemme av dette?:P

Skrevet

Wow Frida! Du er jo utrolig flink :-D

Måtte le, for når jeg satte meg ned å skulle lese dette hadde jeg et knekkebrød i munnen, så ja, har stresset litt rundt i dag, og nå var jeg akkurat ferdig med det meste og satte meg ned for å spise :)

Har på meg en rosa singlet ;) Ikke vært i nærheten av barn eller barnehage i dag. Vil nok si at jeg er temmelig sta ja ;)

Ja er litt utilfreds med jobbsituasjon så er sikkert det du får inn at jeg ønsker forandring på, har vurdert frem og tilbake her, og har bestemt meg for å fortsette der jeg er nå (praksis) og heller bare søke jobber samtidig, så har på en måte slått meg litt til ro med dette nå de siste dagene.

Pleier ikke farge håret ofte nei, og når jeg gjør det er det stort sett i veldig nær farge som jeg alt har. Øyne er blågrønne, det stemmer :) Vil vel kalle meg normal i størrelse ja, slank. Og glad i god mat ja..litt for glad i det :P

Ja jeg trener regelmessig, 3-4 ganger i uka, men har ikke kommet skikkelig i gang etter ferien, og dette plager meg litt, hehe, så sikkert derfor du fikk det opp, men har trent tre dager på rad nå og det er så godt at jeg endelig er i gang igjen!

Synes du er kjempeflink! Mye som stemte her :) Tusen takk for din tid og at du tok en titt på meg, spennende og gøy! :)

Skrevet

Takk for tilbakemelding:)

Kunne du tatt en titt på meg og?

Bare se hva du får opp på meg?:)

Lurer også veldig på om jeg blir gravid denne måneden?

født:24feb88

Takker på forhånd jeg:)

Skrevet

Da må jeg evt gjøre det på søndag, på vei bort nå, men jeg har aldri egentlig prøvd å bare "se" folk uten kortene mine..så det synes jeg er litt skummelt :P

Snakkes senere!

Skrevet

Jaja, ingen hast:P

Du kan godt legge noen kort eller lignende i stede:) Bare spent på hva du får opp jeg:)

Men om du vil prøve å se uten kort, så kan du evt sende meg en pm? fin øvelse og kanskje? om du vil såklart:P

Snakkes:)

Skrevet

dytter denne opp. i tillfelle du har tid :)

Skrevet

Hei Frida, tok litt lenger tid enn jeg tenkte å få svart. Tenkte sende deg en pm men det gikk ikke, så velger å holde meg til kortene mine her, tror jeg ;)

Fikk opp at du ikke blir gravid denne måneden.

Når jeg prøvde å se på deg og hva som er rundt deg akkurat nå, kom kjærligheten opp og en gutt, tenker dette er kjæresten din. Dere to og også et hus/leilighet kom i fokus. Har dere kanskje flyttet eller tenker på dette? Ellers er det mye "behagelig" som kommer opp rundt deg, ser ut til at du har det ganske så fint akkurat nå? Får opp noe rundt det å få ting til å spire å gro..hehe..liker du å være i hagen? :P Eller har du en hobby rundt dette? Kan rett og slett være at du bor i naturen? Litt usikker rundt dette, men fikk opp en forkjærlighet her..Virker som du er oppslukt av noe som du elsker! Kan det rett og slett være at dere har flyttet og du holder på å ordne det fint i hjemmet ditt? :) Vil ikke spekulere mer i grunn :P Du får se hva du fikk ut av det. Et positivt legg rundt deg iallefall.

Kan jo si at jeg får deg opp som veldig mørk..en god del krøller eller fall? Ikke så veldig høy? Et godt og smittende smil! hehe, mulig jeg bommer helt, men.

Lykke til videre! Klem :)

Skrevet

Dytter så jeg vet du har sett den ;) går fort nedover i rekkene her!

Skrevet

Hei:)

Mye som kan stemme:) Ikke så veldig lenge siden vi flyttet, og vi holder på meg litt av hvert på en gang her:P

Jeg ha mørkt hår, litt fall, og er ikke veldig høy:) så det stemmer. Om jeg har smittende smil, det vet jeg ikke helt:P

Ikke for å mase. Men du ser ikke noe mer konkret ang graviditet? Om det blir neste mnd? eller innen jul eller noe?:P

Takk igjen for at du tok deg tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...