Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutt har akkurat begynt å ta litt lengre sove-økter på natta. Kan sover i seks og syv timer. Våkner da med to sprengte vonde bryster. Han får nesten ikke tak stakkar. Men det hadde nå ikke noe med spørsmålet å gjøre. Men, det går ikke utover melke-mengden dette? At det går så lang tid mellom? Sikkert dumt spørsmål men... Og plutselig gir han seg ikke etter en pupp. Må ha nesten to. Har jeg begynt å få for lite melk tro? Han er snart 3 mnd. Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Det går nok utover melkemengden ja, men den regulerer seg ofte fint etter tilbud og etterspørsel. Hvis gutten din ikke lengre har så stort behov for mat på natten, så kommer gir det utslag i produksjonen din. Det betyr ikke alltid at du har for lite melk, men at du produserer etter hva han ønsker.

Jeg ville nok ikke bekymret meg over det foreløpig, fordi det kommer til å stabilisere seg når dere har hold på slik en liten periode. Da slipper du forhåpentligvis også den verste melkespengen... noe som er ganske så vondt egentlig:)

Datteren min er snart 11 mnd, og jeg ammer kun morgen og kveld nå. Og har fortsatt nok melk til dette, uten at jeg får noe spreng resten av dagen. Men merker det godt de gangene hun ikke gidder å drikke noe. Så denne kroppen vår er ganske fantastisk sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...