-mtp- Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hei Lurte på om du kan se hva kjønn eg venter 11 november? Evt om eg føder før eller går over tiden? 17.04.86 tusen takk for svar
zassy☆ Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Fikk opp en gutt på deg. Greier ikke se om du går over tiden eller ikke i kveld. Lykke til!
-mtp- Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 Tusen takk blir spennende dette # som har sagt gutt på meg og 1 som har sagt jente Og UL viser jente også, men selv er eg litt usikker på om den er rett da eg synest eg sog noe annet da hun viste på TV`n vi sog på da
zassy☆ Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Skal du på flere UL da? må huske å oppdatere å si fra hva det ble da
-mtp- Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 Nei skal ikke på flere.... Er ikke lenge igjen så greier å vente Jepp skal oppdatere deg eg sender det nok en PM da, letter å lese der inne for deg isteden for å gå å lete etter innlegg hver dag
zassy☆ Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Supert takk for det Lykke til med fødsel da Men tenker det sikkert er en jente da hvis UL viser det, spennende blir det uansett
-mtp- Skrevet 5. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2010 Tusen takk, gleder meg masse til fødsel Eg tror ennå ikke på jente da, syest eg sog en liten tissefant der hadde en ganske fersk JM også, men tiden vil vise og eg skal gi en lys tilbake til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå