Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 hehe, får se om det hjelper da.. har fått nåler på firepunkter tidligere idag også så håper det har noe virkning, for nå er jeg så sliten å lei at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre snart:(
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 åå nå fikk jeg sinnsykt lyst på scweppes bitter lemon oxo!!!!! Tror jeg må typen til å dra å kjøpe det!!!!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 hehe, syntes det smaker skikkelig dårlig jeg, liker vanlig schweppes lemon men den bitter lemon var dårlig. men noen sier jo det kan hjelpe å få igang noe så nå prøver jeg alt som kan prøves! ja det var samboeren her som var på handletur å måtte kjøpe den
Lykkeliten 2 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Ble det fortgang i sakene etter schweppesen? jeg er åpen for alle muligheter som kan hjelpe
knipern Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Hvordan gikk det, hjalp det med bitter lemon i går? Vi prøvde rikshospitalets sexkur og det resulterte i kynnere hele natta uten resultat. Var helt ødelagt sliten til frokost i dag, og mannen reiste skuffet på jobb med store blå ringer under øynene... Løper og kjøper bitter lemon hvis jeg ikke hører noe annet!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 nei det hjalp ikke.. skal drikke mer idag å håpe på at det funker.. skal å få nye nåler også så om det ikke sjer noe iløpet av helgen blir jeg skikkelig skuffet. er så lei så lei no
Lykkeliten 2 Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Jeg har vært å kjøpt en flaske nå som jeg skal hive nedpå.. har avbestilt timen til akupunktur i dag. Vet ikke om det var lurt, men syns ikke det virket noe særlig på meg. Hun virket ganske uerfaren hun som satte nålene også.. Tvi tvi for at det blir fødsel på oss i helgen
mamma til 3:) Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 *grøsser* hehe:) Drakk det med førstemann i håp om fortgang i sakene:p Men kan ikke si det hjalp meg ihvertfall... Lykke til!:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 schweppes lemon er jo faktisk god... men ikke smakt bitter lemon:P
HELomvending Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Knipern: Rikshospitalets sexkur??Nå ble jeg nysgjerrig gitt..(=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå