Gå til innhold

Det værste en mann har gjort mot deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis det er meg du snakker til, så ja, det er vel en fin måtte å kalle det på:P er ikke spesielt stolt av det akkurat;) men for noen er det ikke lett å komme seg ut av et forhold, men forventer ikke at noen skal forstå! fool me once, shame on you, fool me twise shame on me!;) I know!!! ( og før skrive politiet kommer å tar meg, så er det STOR sjangs for at denne engelske setningen ble mye feil i) kansje resten å:P

Holdt meg fast og truet med å skjære over strupen på meg mens jeg måtte se og høre på at foreldrene mine ble misshandlet til de mistet bevistheten. Jeg viste ikke om de leve eller ikke.

Begge gjerningsmennene fikk lange straffer.

Neida...det var mannfolk generellt. Jeg er litt mannevond om dagen og syns det er så innmari mange mannfolk som oppfører seg helt grusomt. Jeg vet det er veldig mange snille, herlige menn også altså. Men jeg føler det er litt for mange menn som hater kvinner der ute....

Det du har opplevd (og mange andre her) er helt hinsides grusomt :-((

Annonse

For en grusom tråd å lese...

Har ikke opplevd mye i forhold til enkelte her inne..

Det verste er vel at faren til datteren min ikke har kontakt med henne. Han "prøver" på et vis, men er ikke til å stole på, så nå er kontakten nesten helt borte. Det er vel jeg som er mest trist for dette, min datter ser ikke ut til å ta det så tungt, og spør veldig sjeldent etter sin biologiske far.

Voldtekt (på nachspiel)

Voldtektforsøk (på fest)

Presset til analsex mot min vilje (av tidligere elsker, ikke kjæreste)

Banket opp (på byen)

Truet med pistol (på jobb)

Det værste er allikevel alle de mennene som har ydmyket meg og fått meg til å føle meg mindreverdig på grunn av mitt kjønn.

De kan slå meg, tråkke på meg og gi meg fysiske smerter, men det svir værst når jeg ikke får vist min kunnskap, eller mine ideer ikke blir tatt i betraktning fordi mange menn ikke en gang vil lytte når en kvinne snakker.

På den annen side har jeg en god historie å fortelle, hendelsen gjorde meg mye mindre sjenert og førte til at jeg fikk flere nye, gode venner. Nå lenge etter ser jeg at dette er en av de enkelthendelsene som har påvirket livet mit mest positivt.

En kjæreste jeg hadde (dette skjedde ikke lenge etter bruddet, men vi var fortsatt en del sammen) innrømmet, rett og slett for å være jævlig, at han hadde hatt sex med en hore pga et veddemål og at han hadde vært utro x antall ganger - FORDI: han var sikker på at jeg hadde vært det.

Noe jeg ikke hadde.

I tillegg truet han meg omtrent på livet. Det var ingen hyggelig kveld. Vi var 19-20 år. Årsaken til at alt dette kom frem var at jeg hadde hatt sex med en kompis av ham etter at det var slutt. Det er jeg ikke stolt av, men vi var unge og dumme hele gjengen.

Uff, får grøsninger av å tenke på det.

En eks ble så sint og lei seg da jeg gjorde det slutt at han plaget meg i ett helt år. Vi gikk i samme klasse på vgs... viste fingeren til meg i timen osv osv. Endte med trussel fra lærer (for eksen) om nedsatt karakter. Jeg byttet skole.

En annen kjæreste holdt meg på gress i over 1 år. Slutt, sammen, slutt, sammen osv. Jeg var så forelsket at jeg ikke klarte å holde meg unna - han har i ettertid beklaget oppførselen sin. Jeg hadde kjærlighetssorg i over ett år. Grusomt. Var 18-19.

En kar jeg rotet meg borti i Australia (studieår) begynte å terrorisere meg på tlf, jeg var livredd for å gå ute på gaten - han holdt ikke opp. Ringte/sendte mld om hvor horete og jævlig jeg var osv. Endte meg at jeg gikk til politiet. Det stoppet da gitt! var 24.

Herregud for noen folk jeg har vært med!!!

• 1 år senere...

Han var utro, mishandlet meg fysisk og psykisk og overtalte meg til å flytte fra Norge for å bo med han før alt begynte. Da ville jeg jo ikke ha noen å flykte til.

Kom meg heldigvis ut av situasjonen da min eneste venninne i landet oppdaget blåmerkene, overtalte meg til å forlate han og fikk brødrene sine til å hjelpe meg med å pakke og få med meg valpen vi hadde. En av disse brødrene ble mannen jeg nå skal gifte meg med, som også er verdens beste far for ungen vår.

Så ja, det var nok det verste, men jeg ville aldri blitt så lykkelig som jeg er nå, hadde det ikke vært for han. Da ville jeg blitt i Norge og gått glipp av et land fullt av flotte mennesker og datteren min ville nok ikke blitt født. Ikke ville jeg kunnet giftet meg med en så god mann som min mann. Takk og lov for søsteren hans!!

Annonse

Forlot meg så fort graviditeten var et faktum med vår nr 3.

Samtidig meldte meg til barnevernet på et piss-tynt grunnlag (saken ble henlagt etter ett møte med bv), utnyttet følelsene mine for å få seg et knull i påvente av noen bedre og for å få sett de andre barna mer, nektet å melde adresseendring i håp om å tvinge meg til å få dårlig råd, for da ville jeg ikke fått innvilget alenemorstønader om vi hadde felles adresse. Planen var å "tvinge" meg til åfå så dårlig råd at jeg måtte la han beholde leiligheten (advokaten hans hadde sagt at den som hadde leiligheten som regel fikk barna. De var 1 og 3 år den gang.)

5 uker etter babyen ble født overnattet han en natt vi hadde to syke barn og en baby som hadde vært innlagt på sykehuset pga rs-virus. Han lå inntil meg i senga, sto opp morgenen etter for å dra på jobbkurs, del 2, holdt rundt meg i gangen før han dro og sier vi må gjenoppta parterapien fordi vi måtte redde dette forholdet. Så setter han seg i bilen og kjører rett over til hotellrommet til ei kjerring for å kn#"e henne... (Hun var deltager på samme kurset, og de hadde møtt hverandre 3 uker før på kurset, del 1).

Han hadde et forhold i over ett år. Lurte både meg og elskerinnen. Spilte ett høyt spill, Nå er hun gravid med hans barn og skal snart føde.

Tro det eller ei....men jeg klarer ikke å forlate ham. Han har sagt at han ikke har hatt noe med henne å gjøre siden han ble avslørt....

Må også legge til at han mishandlet meg psykisk og verbalt i 5 år, og en gang også plantet hælen i låret mitt. Men forelsket og underkuet som jeg var (les VAR) så undertrykte jeg mine egne følelser. Han var jo så sjarmerende, romantisk, morsom og fantastisk når han var blid.... yeh. right...

Babyen er nå 8 måneder og i dag har vi overhodet ingen kontakt. Kun sms ang barna en sjelden gang i ny og ne. Han har fått ny dame, og jeg ser med gru på at han kommer til å terrorisere henne også. Jeg fikk advart denne kurs-dama ved å fortelle henne hvordan han hadde behandlet meg som han var forlovet med, og hun valgte å bryte, men jeg kan jo ikke fortsette å advare alle damene hans. Da vil jeg jo bare virke sjalu og psyk, og ute etter å lage spid...eller??....

1. Tvang meg til å utføre oralsex på ham da jeg var 13 og han var 16. Han var en venn av familien jeg måtte omgås han med medfølgende trusler gjennom hele oppveksten.

2. En annen har prøvd å kvele meg to ganger i beruset tilstand da jeg var 14 og 15 år.

3. En kompis voldtok meg på en fest da jeg var 16.

4. En kamerat voldtok søsteren min... Ikke nødvendigvis noe han gjorde mot meg, men jeg hater ham mer enn de andre!

Jeg sitter igjen med en generell mistro til folk, og jeg takler ikke oralsex. Heldigvis er jeg gift med verdens snilleste mann nå :).

Uff, jeg leser disse innleggene med forferdelse. Hva lar vi mannfolka drive med???

Da slo det meg....lurer pa hva slags innlegg det ville blitt om vi hadde spurt mennene om dette samme...hva det verste en kvinne hadde gjort med dem. Undrer hva for noe vi hadde kunnet lese her da?? Sikkert ikke noe av det samme...

*Da jeg var ganske liten skulle faktisk faren min prøve å tenne på rommet jeg lå i, kastet sneipen i sengekanten og lot meg ligge å grine i røykluften.. Han kastet også ting inn vinduet mitt og kastet meg ut midt på vinteren.. helt naken..

*Ble tvingt til å suge en mann da jeg var 8.

*Senere i tenåra, ble jeg seksuelt misbrukt igjen, dette av en jeg gikk i klasse med... Var så ille at han ble utvisst fra skolen, samt jeg fikk drosje til og fra skolen..

Det som er merklig nå idag, er at jeg faktisk ikke finner det ubehagelig å bli straffet med slag/vold.. Er også avhengig av sex, der jeg ikke eier styring... Er vel det man kan kalle syk av barndommen..

Mishandla psykisk og fysisk da jeg var ungdom

Den da værende bestekompisen på ungdomskolen prøvde å voldta meg

Voldtatt av exen og mishandla psykisk i fra vgs. Pluss i ettertid fant jeg ut at han hadde vært utro med 3 forskjellige jenter, hu ene var en veldig god venninne av meg. De lå sammen i mitt hus, i min seng mens jeg var å besøkte ei venninne på andre siden av norge

Voldtatt av exen i eldre alder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...