Gå til innhold

Det værste en mann har gjort mot deg?

Anbefalte innlegg

Det er så mange historier her inne om mannfolk som er skikkelige drittsekker. Så hvorfor ikke samle alle forpliktelsesvegrne i en tråd?

Mot meg;

Vært utro

Trodde han var homofil

Misbrukte økonomien

Og generellt lystløgner

Flere? Kom gjerne med utfyllende historier :-)

Fortsetter under...

Prøvde seg på søsteren min...

Proppet henne full med hvor teit jeg var og at han likte henne bedre. Søsteren min som jeg har et veldig godt forhold til ble jo helt fortvilet og ringte meg med en gang etterpå.

Ble slutt ja!

Annonse

var sammen med en mann en gang, han møte familien min, var hos meg ca 4-5 ganger i uken og overnattet, han gikk veldig bra overens med mine to barn.

når vi hadde vært sammen rundt 5 mnd. fant jeg ut at han var gift, og at han hadde to barn, som han ikke hadde fortalt meg om. han hadde bare fortalt meg om de eldste barna sine, møte også sønnen hans på 18år.

når jeg fant ut at han var gift, spurte jeg bare rett ut om han var det, han nekte selvfølgelig, innrømmet det da jeg sa navnet på kona hans og eldste barnet som bodde hjemme.

er fortsatt et mysterium for meg hva han sa til kona de gangene han var hos meg.

*vært utro mange ganger

*dumpet meg, ble sammen med meg igjen, å dro til tr.hjem for å møte en annen dame samme dagen vi ble sammen igjen. og lot vær å ta kontakt/ ta tlf bnår jeg ringte!

*lot vær å ta kontakt med meg på 1 uka ca, og fikk vite da senere at han hadde besøk av ei fra sverige (vi var akkurat blitt sammen IGJEN)

*blitt forelsket i beste venninden min, å dumpet meg fordi jeg nektet dem å gå sammen

Ja, dette er egentlig bare en brøkdel av hva jeg har opplevd....

Har aldri blitt slått eller voldtatt, men psykisk mishandlet!

Mannen min tok arbeidsgiveren vår sin side da jeg ble nektet opprykk pga graviditet. Arbeidsgiveren vår sa rett ut at det var kun pga graviditeten, det sa han til oss begge og selv om mannen min mente at det var "litt dårlig gjort" ville han ikke gå inn til sjefen og protestere, ville ikke undertegne eposten hvor jeg protesterte mot behandlingen og påpekte at dette var ulovlig og generelt vært veldig kald mot meg angående dette.

Dette er lenge siden og det høres kanskje barnslig ut at det fortsatt plager meg, men samtalen med sjefen etter dette, hvor han løy og sa at det ikke var derfor jeg ble nektet opprykk likevel var helt absurd. Det føltes som et stort svik. Jeg hadde forventet at han som liksom skal dele livet med meg var på min side--- Etterpå ble jeg presset ut av jobben min fordi jeg hadde vært så frekk og stilt dem til veggs. Mannen min jobber fortsatt der og er gode venner med dem som gjorde dette mot meg...

Eksen min fortalte den nye dama hans (min venninne) at jeg egentlig var lesbisk og at jeg og venninna mi pleide å barbere hverandre nedentil i dusjen etter gymtimene. At jeg var sammen med en mann (som jeg nå er gift med) var bare skalkesjul.

Nå er jo dette bare en festlig historie og det har ingenting med homofili å gjøre, problemet var at han løyg så himla mye til dama si (veninna mi) og hu trodde jo på alt, stakkars. Endte opp gravid og forlatt. Han var jo steril, må vite...Nå er frøet i magen blitt en nydelig jente på 12 år. Og den sterile har 4 barn rundtom.

Forlot meg med en baby på 3 uker, til fordel for en annen dame.

Fikk ingen forklaring. Det er flere år siden nå så er over det. Men det er vel det verste jeg har opplevd med en jeg var glad i.

Ble voldtatt når jeg var 15 men det har ikke preget meg like mye.

Annonse

Lot meg sitte igjen alene med barnet som hadde kolikk i 4 mnd. Var våken dag og natt, alene med ansvaret.Fikk fødselsdepresjon og måtte takle det alene også. Samboer var liksom så sliten. Jeg gråt og gråt men han orket ikke hjelpe til.

Vi er halvveis sammen enda og han tar veldig mye ansvar nå. Men jeg kan aldri glemme det så jeg ønsker ikke å være sammen med han. Jeg bærer så mye bitterhet i meg etter det og planlegger livet mitt uten han nå, med kjøp av ny leilighet osv.

Ble seksuellt misbrukt i barndommen. Kun et fåtall som vet dette-anmeldte det, men han nektet, og sa at jeg hadde lagt opp til det. Løy masse om hvordan jeg hadde vist han puppene osv osv. Om det så hadde vært tilfelle var jeg 10, han 35 (og sammen med min mor på det tidspunktet)

Blitt slått og sparket, mens jeg hadde vårt felles barn i armene.

Blitt dratt ut av en bil og kastet i grøfta på en traffikert vei

Blitt rundhjult og tatt kvelertak på mens venninda mi så på

osv osv osv osv

Hadde han bare vært utro....

Vi hadde et forhold i 3 1/5 mnd, men det føltes som 5 år!

Vi hadde en slåsskamp som endte opp i en voldtekt.

Vi hadde analsex mot min vilje (det måtte jeg jo, siden eksen hans gav ham det).

Han viste meg nakenbilder av alle eksene hans, og fortalte meg hva han ville forandre på meg, og hvor gode de var i ditt og datt i senga.

Han drev på med psykisk terror.

Han var utro hele tiden og gav meg kj.sykdom. Han var mest utro med to av eksene (som han også eide psykisk)

Skjøt meg i lårene med luftpistol.

Dumpa meg i fordel for eksen!

Og gud da ble jeg så glad at jeg gråt!

Forlot meg og barnet uten å si noe og dro på strippeklubb. Jeg var livredd og etterlyste han hos alle. Gråt hele nåtta og lurte på hvor han var. Fikk høre av en god (singel) kompis av meg som også var der at han hadde tatt av stripperen trusa med munnen på senen. Dette hadde han betalt henne for å gjøre. Kom hjem med denne trusa i jakken og sa at jeg kunne få den og fortalte hvor mye tynnere og penere hun var enn meg. Gråt i flere uker etter det...

Hadde jeg nå ennå bare kunne skrevet at en hadde vært utro mot meg.

Voldtektsforsøk. Takk gud for at noen hørte meg skrike på hjelp. Selv om det ikke ble fullført var det veldig krenkende, aldri følt meg så svak.

Også opplevd di som går i strupen på en. Enkelte folk, hva feiler det di?!

00:24... jeg ble helt satt ut av å lese det du skriver. Håper han ble straffet, og at du er omgitt av mennesker som vil deg vel. Og at du har det bra.

Det verste en mann har gjort mot meg er å voldta meg. (jeg var liten da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...