kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 jeg er fryktlig svimmel, vært det i 2 dager nå..spes når jeg reiser meg fort opp:( og det passer ikke bra med tanke på at junior løper rundt og driver med rampestreker hele tiden..(14mnd) Noen som har en bra forklaring? *sytesyte*
LC87 Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Du kan ha blodtrykksfall. Har du bra BT? Dette kan også være et tegn på gravid...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 har ikke testet det på en stund men har alltid hatt bra bt såvidt jeg vet å.. kan det være ett tegn også?? JØSS det visste jeg ikke..hmmm hadde EL på søn/mand... tar masse vitaminer inkl folat..
LC87 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Vennina mi hadde BTfall da hun var gravid. Var sånn hun forsto at hun var gravid. Hmm.. Det er kanskje litt for tidlig å få symptomer nå da.. Kan jo være andre grunner også..
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 ok tusen takk for svar..fortsatt svimmel i dag og utrolig grinete.. stakars alle rundt meg hehe..er kun på 5dpo så litt tidlig med evt symptomer tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå