Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg har aldri gjort det, men fantaserer om å sleike en gang!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Ja, og det er mye bedre en og suge en kuk. rent og pent..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Ja det har jeg .. og kommer ikke til å gjøre det igjenn likte ikke det, men np liker jeg ikke å bli slikket selv .. men du HI mener du virkelig at du sier sleika? Det heter da ikke sleikepinne.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 hehe, nei, men har lyst/fantasert om å ha jente sex, vet bare ikke om jeg hadde klart å faktisk gjennomføre det:S
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Ja jeg sier sleika. Trodde det var vanlig jeg? Men sier ikke sleikepinne nei, slikkepinne.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Nei, jeg går for mannfolk. Og jeg suger for øvrig bare "kuk" som er ren og pen.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Ja, det har jeg gjort. Opptil flere ganger
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Jepp jepp. Jeg liker å gi munnsex både på kvinner og menn, så lenge det er rent og pent der nede.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Jeg har utrolig lyst til å prøve det.. Jentesex er noe som ofte streifer fantasien min.. Men nå har jeg mann og barn og familie... Så det er nok for sent å eksprimitere med den slags for meg! Men jeg har så lyst!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 ja det har jeg gjort Selv om du har mann og barn kan du vel eksprimentere? Så lenge mannen er ok med det, så er jo det bare å finne seg ei veldig god venninde?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Herregud for et spm, kom med noe litt mer vetig da????
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Noe du ikke vet hva er, siden du aldri har noe å komme med.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 Ja, mangen tror nok han han hadde likt det, sidenhan er mann Han sier han kunne vert med på trekant, men at han hadde sett på det som utroskap visst jeg og en jente hadde hatt sex alene. SYND, for jeg vil ikke ha han med Dere som har hatt jentesex, hvem hadde du sex med? God veninne? Eller bekjent? Eller noen tilfeldige fra by'n? Hvordan gikk det til?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #15 Skrevet 7. august 2010 Jeg er et godt eksempel. Jeg ble kjent med en hyggelig jente i barselgruppen. Vi blei kjempegode venner, og kunne dele alt med hverandre. En kveld vi hadde delt en flakse vin hjemme hos henne, så kom vi innpå samtaleemnet jentesex. Vi kniste litt, og fortalte hverandre at vi kunne godt tenke oss å eksprimitere, men at vi følte "toget var gått" siden vi hadde samboer og barn. Det ble litt pinlig stemning siden det var ganske åpenlyst hva begge tenke på. Etter to vinglass til tok hun initiativ, og vi rota på sofaen. Det var MYE bedre enn hetrosex, og spenningen rundt det hele var veldig opphissende. Jeg vet ikke hvordan kjæresten min hadde reagert, så derfor har jeg aldri turt å nevne noe til han...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #16 Skrevet 7. august 2010 Eg var singel då eg prøvde ut jentesex. Møtte ei jente på fest, hadde aldri sett ho før, og eg har aldri sett ho etterpå! Eg syns ikkje du skal gjere det visst mannen din ser på det som utroskap.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #17 Skrevet 7. august 2010 Nei det har jeg ikke, jeg er nemig hetero, og forventer at jeg har lov til å praktisere det også
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #18 Skrevet 7. august 2010 Herrefred da menneske! Selfølgelig er det lov å være hetro. Det er ingen som har påstått det motsatte (vertfall ikke på denne tråden).
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #19 Skrevet 7. august 2010 Hvis dere virkelig mener at lesbesex er bedre enn heterosex (selv om dere er hetero, hah!) så bør dere kanskje lære mannfolka litt bedre opp?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #20 Skrevet 7. august 2010 Jeg har et veldig godt sexliv med min mann. Den ene gangen jeg hadde jentesex var der veldig veldig godt Den var nok like mye pga spenningen og alle de nye triksene som ble utført
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #21 Skrevet 7. august 2010 Hehe, triks? joda, sikkert det. men hva er det som er så stort med et eviglangt forspill uten å komme til hovedpoenget? Aldri skjønt at noen vil lure seg selv på den måten der. Jeg hadde blitt gal av å ikke bli ferdig
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #22 Skrevet 7. august 2010 "Jeg blir gal av å ikke bli ferdig"? Da kan ikke ditt sexliv være så veeeldig bra det heller Jeg er lesbisk, og jeg og dama mi nyter å kose oss lenge. Får ikke nok av hverandre. Dessuten trenger ikke jentesex bare være lange forspill
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #23 Skrevet 7. august 2010 Sexlivet mitt er helt perfekt. Jeg har en mann som har greie på både forretten, hovedretten, og desserten. Å bare ha forspillet og noen plastleker hadde ikke vært godt nok for meg, og det betyr ikke at sexlivet mitt mangler noe. Lesbesex hadde manglet noe for meg. Om en er lesbisk er det jo noe helt annet enn om en påstår at en er hetero men likevel har lesbesex fordi mannen ikke er god nok....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #24 Skrevet 7. august 2010 Jaja, du om det. Alle respekterer at du er hetro. Du må nok desverre slå deg til ro med at noen er homo, og at det også finnes noe som heter bifil Ps: Forspillet trenger absolutt ikke inneholde en eneste plastleke.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #25 Skrevet 7. august 2010 Jeg sa ikke at forspillet inneholdt en eneste plastleke, men om en hetero person som tenner på kuk og bli PULT skal være fornøyd, så holder det ikke med leketøy. Facts of life. Dessuten så bryr jeg meg ikke om at noen er homo eller ikke, men synes det er latterlig at de som kaller seg hetero men som likevel har sex med jenter ikke skjønner at det faktisk er mulig å tenne på bare menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå