~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg har IKM idag, så jeg vet jeg fortsatt kan få tr. Men jeg pleier som regel å vite at "nå skal jeg ha mensen snart". nå merker jeg ingenting. har et ørlite håp om at det ikke blir noe tr, men vet ikke.. Jeg har hatt en del symptomber, som: ømme, spente og større bryst, småkvalm, hodepine, veksler mellom å være kald og varm, springer en del på do, svimmel, spiser og drikker mer... idag har jeg merket veldig hvit utflod, vet ikke om det er et symptom eller ikke.. hva tror dere???
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Høres ut som meg da jeg var gravid, men vil ikke gi forhåpninger:) Test i morgen så ser du:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Ikke godt å vite Hehe... kroppen kan spille oss et puss i all denne prøvingen. Jeg hadde MASSE "symptomer" støtt og stadig, men da jeg faktisk ble gravid hadde jeg ingen symptomer før i uke 6 da kvalmen kom for fullt
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2010 off, har ikke lyst å vente til i morgen vil vite det nå, sånn at jeg kan forberede meg på besøk av tr
Gjest Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Ta en test imorgen du:) Er jo kjente graviditetstegn du har da:) Har du mange tester liggende eller? Lenge siden du har drukket noe? Jeg hadde kanskje ikke klart å vente til i morgen med å ta test hvis jeg var i din situasjon:p
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Huff ikke lett å vente gitt... Men det er heller ikke så mye en kan gjøre. Ta tester hele veien og krysse fingrene for at en dag viser den positiv. Var noen dager over ikm jeg også denne gangen, men tr kom Jeg er testoman å testet hver dag fram til tr kom. Håper for din del at du får positiv test! Lykke til.
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2010 blir ikke de veldig dyrt å teste hver dag? eller har du bestilt sånne billig tester? skal ta test så snart filmen jeg ser på er ferdig
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Har kjøpt sånne billigtester ja Skulle jeg kjøpt på apoteket hadde jeg vært ruinert! Wii så spennende!! Må oppdatere så snart du har testet!
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2010 hehe, ja er ganske dyrt på apoteket. og ganske så flaut å kjøpe tester hele tiden. har bestilt på nettet nå, så slipper apoteket. ja skal oppdatere når jeg har testet blir nok rundt halv 12 tenker jeg om noen er interessert i det
Gjest Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Hehe, jeg har også handlet inn en god del tester fra billige-tester.no Så da er det bare å teste når tiden er inne:) Skal du teste ikveld???
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Sitter nok sikkert her jeg da =) Syntes ikke det er flaut å kjøpe på apoteket, men det er syyykt dyrt Da er det bedre med billigtester ja
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2010 baby2011: ja skal teste etter filmen petrine: hadde jeg bodd i en større by så hadde jeg nok ikke syntes det, men bor i en sånn liten bygd der alle vet hvem alle er og rykter blir spredd fort som bare det. så fant ut at det var best å kjøpe på nett så slipper vi det styret får jo hakeslepp av å se på de prisene de har på apoteket
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Ja da er det nok verre å gå på apoteket... Jeg har 3 apotek å velge i i umiddelbar nærhet Da kan man bytte litt på hvor man handler hehehe =)
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2010 heldig du da hehe.. testen var nok negativ, så da bare setter jeg meg ned å venter på tr, og håper det klaffer neste gang.. blir overrasket om den ikke dukker opp nå altså, etter så mange negative tester.
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 Er nå enda håp da.... Men om ikke får en bare prøve igjen. Nå er det tr her så om ca 10 dager er det klart for ny innsats ) Da slipper ikke sambo unna hehehe =) Men han er faktisk vel så ivrig på dette som meg. Passer på ikm, el. ol. Hehehe =)
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2010 åh, heldig du:) min virker ikke så forferdelig gira.. tror ikke han bryr han seg noe særlig FØR jeg blir gravid.. så må liksom gjøre alt alene føler jeg. men men.. blir litt krangling innimellom også for jeg føler han ikke viser noe interesse, men når jeg snakker om å begynne på pilla så sier han nei. merkelig dette.. ja nå skal jeg vente på tr og regne meg frem til neste el.
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #17 Skrevet 5. august 2010 Er nok forskjellig hvordan mannfolka ser på det. Han her er superivrig, nesten litt slitsomt innimellom hehehe =) Men er kjempeglad for han engasjemet da ) Han din vil nok gjerne, men det er sikkert ikke så lett å sette seg inn i alt, for han... Det kommer sikkert, tror du ikke? Om tr kommer til deg, vil jo vi ligge sånn ca likt.. Har vel ikm igjen 2 sep. Åååå det er lenge til...
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2010 ja, håper hvertfall han blir mer engasjert, sånn at jeg ikke føler meg så alene om det liksom. ja det kan stemme, men jeg håper den fortsatt holder seg borte tr er ikke ønsket her i huset.men den må jo komme sånn at vi kan prøve på nytt. ja, føler det samme, at det er lenge til september. off, denne ventingen er jeg ikke vant til. har en datter fra før som ikke var helt planlagt, så jeg har liksom aldri ventet sånn før
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #19 Skrevet 5. august 2010 Tr er ikke velkommen her i huset heller, men hun tar seg friheter Håper tr ikke kommer til deg! Det hadde jo vært det beste. Nei denne ventinger er til å bli sprø av, men hv kan en gjøre da?? Ikke noe =( Hele prosessen om å lage og bære frem barn handler om å vente :/ Hvor gammel er datteren din? Jeg har selv 3 barn fra før ) Må vel snart komme meg på puten så jeg kommer meg opp med mini i morgen )
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #20 Skrevet 5. august 2010 sitter å håper og håper at jeg bare ikke har hatt nok hcg til å slå ut på testene.. jeg kunne godt ha ventet om jeg hadde vært gravid, er tiden før jeg syns er ille. men det er nå slutten av svangerskapet og, husker hvor utålmodig jeg var med datteren min. hun blir 4 år nå i september så jeg syns det er på tide hun får en bror eller søster hvor gamle er dine? må nok legge meg snart jeg også, jentungen skal i barnhagen i morgen:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. august 2010 #21 Skrevet 5. august 2010 Kan nok hende det ikke er nok hcg ja, og så er det jo mindre konsentrert på kvelden. Om ikke tanta kommer får du teste igjen. Håpet er der! Mine er 15, 11 og 4 =) De to store har jeg fra før, og så har vi mini sammen Mini er nettopp fylt 4, så de er jevngammel de da =) Huff nei takk for praten. Nå hopper jeg i seng. Natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå