monca*84*j12 Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 www.monica84lengter.blogspot.com/ om prøving og sånnt!!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Fin blogg!!! Krysser virkelig fingrene for at det er deres tur til å se en kjempepositiv test i morgen LYKKE TIL!!!!
monca*84*j12 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 tusen takk turbo! Takk for lykke ønskninger=) klem
Gjest Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg leser bloggen din fast:) Ønsker deg lykke til!! Håper det endelig er deres tur nå!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Du må logge inn her så fort som mulig i morgen tidlig etter at du har testet Spennende
monca*84*j12 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2010 Turbo: jeg skal gjøre så godt jeg kan... se om jeg rekker det! Baby: koslig at du følger bloggen min!!!! Ikke minst; tusen takk for lykke ønskninger.. trenger det nå!! for jeg dauer!
Gjest Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Skal krysse fingrene for deg imorgen, du MÅ jo være gravid da:) Venter spent på oppdatering jeg da:) Kan tenke meg hvordan du har det nå ja!!
monca*84*j12 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2010 takk Baby!! Håper jeg kan innfri alles forventninger... Men var som jeg nevnte til ei på msn i stad. Jeg kommer nok til å bli relativt skuffet om den blir negativ i morgen, men jeg kan bare ikke tro at den kommer til å være positiv heller... Så jeg er forberedt!
Gjest Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Kjenner godt den følelsen ja, iallefall når du allerede har fått en positiv test! Huff, jeg er så spent på dine vegne nå!!=) Når skal du teste imorgen da, så jeg vet når jeg kan se etter oppdatering? Tester du med digital eller strimmel?
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Har lest litt på bloggen din sida du la inn ein link for ei vekes tid sida, og må berre seie at eg "heia" veldig på meg, og håpa verkeleg at det no er din tur!! ) Sjølv om eg ikkje har opplevd det sjølv, kan eg godt forestille meg din frustrasjon og ikkje minst "redsel" for å teste igjen i morga no når håpet er tent. Kryssa fingrane for deg, og du må ha masse masse lykke til! ) Klem!
monca*84*j12 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2010 Tusen takk Tuppelura! Sitter med tårer i øynene, innlegget ditt varmer veldig!!! tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå