mmp <3 Skrevet 5. august 2010 #1 Del Skrevet 5. august 2010 Det er mye snakk om kvalme her inne, og jeg er dessverre ingen unntak;) Vært kvalm siden positiv graviditetstest i uke 4, og begynte å kaste opp i uke 6. Nå er jeg 8+3 og har begynt "helgarderingen" mot dette kvalmeriet Afipran har tatt toppene på kvalmen, men ikke hindret meg i å kaste opp. Sitronsaft har hjulpet meg litt mot kvalmen. Ingefærte og ingefærkapsler ble prøvd, men kastet opp enda mere... Sure sitronmunner hjelper akkurat i det jeg kjenner sulten, men ikke enda har rukket å lage meg mat. Akupunktur har jeg prøvd, skal tilbake til min andre time imorgen. Kanskje det hjelper litt mer da, foreløpig har det ikke hjulpet. Og idag kom mamma med seaband fra apoteket. En afipran, litt middag, seaband på og en middagslur senere føler jeg meg bedre. Og i formiddag var jeg virkelig på mitt aller verste hittil!!! Vet jo at dette går over om ikke mange ukene, men akkurat nå virker de neste ukene så lange Har jeg prøvd mere da? Jeg har merket meg lovehearts her inne iallefall, det kan også testes ut! Snart er vi over i 2. trimester, jenter!!! :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142164006-helgardering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå